Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Kanonfina bilder!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Jag testar att lägga upp bilderna igen för er som det inte funkar för. Texten till bilderna finns på föregående sida # 9295

    Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0076.JPG Visningar:	0 Storlek:	352.7 kB ID: 	2410741Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0084.JPG Visningar:	0 Storlek:	320.5 kB ID: 	2410742Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0088.JPG Visningar:	0 Storlek:	365.1 kB ID: 	2410743Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0091.JPG Visningar:	0 Storlek:	367.9 kB ID: 	2410744Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0102.JPG Visningar:	0 Storlek:	341.1 kB ID: 	2410745Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0103.JPG Visningar:	0 Storlek:	314.2 kB ID: 	2410746Klicka på bilden för större storlek Namn:	 IMG_0114.JPG Visningar:	0 Storlek:	316.2 kB ID: 	2410747

    Lämna en kommentar:


  • cambru
    svarade
    Vad roligt att bilderna blev synliga! Mycket vackra fiskar ihop med en duktig fotograf, dagen kan inte börja bättre Utfärgade kolglödstetror är så otroligt vackra.

    Lämna en kommentar:


  • Ekenberg
    svarade
    Åh dina underbara foton, har väntat på att du skall lyckas men inte haft råd att ge. Jag lyckas ju med mina suddiga bilder, men när det kommer till filmer går jag alltid bet. Jättefina Inger.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Maths, tack så jättemycket för hjälpen, guld värt när jag inte fattar själv

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Tack Inger! Nu ser jag! Vilka otroligt fina apor! Kolglöden är också vacker . Förstår att det måste kännas jättespännande. Håll oss uppdaterade!
    Skönt att det funkar nu, ja visst är dom fina

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av ICC
    Nu ser man bilderna, snygga Apistos och kolglödstetror.
    Förresten, ett enkelt sätt att få rätt storlek på bilderna är att maila bilderna till sig själv. Typ från sin privata mail till jobbets. Sedan kopierar man bilden från mottagamailen till hårddisk/bilder. Sedan från Zoopet Överför bilagor hämtar du bilderna från hårddisken. Superbra och enkelt.
    Tack för tipset ICC

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Tack Inger! Nu ser jag! Vilka otroligt fina apor! Kolglöden är också vacker . Förstår att det måste kännas jättespännande. Håll oss uppdaterade!

    Lämna en kommentar:


  • ICC
    svarade
    Nu ser man bilderna, snygga Apistos och kolglödstetror.
    Förresten, ett enkelt sätt att få rätt storlek på bilderna är att maila bilderna till sig själv. Typ från sin privata mail till jobbets. Sedan kopierar man bilden från mottagamailen till hårddisk/bilder. Sedan från Zoopet Överför bilagor hämtar du bilderna från hårddisken. Superbra och enkelt.

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Jag testar att lägga upp bilderna igen för er som det inte funkar för. Texten till bilderna finns på föregående sida # 9295

    Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0076.JPG Visningar:	0 Storlek:	352.7 kB ID:     	2410741Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0084.JPG Visningar:	0 Storlek:	320.5 kB ID:     	2410742Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0088.JPG Visningar:	0 Storlek:	365.1 kB ID:     	2410743Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0091.JPG Visningar:	0 Storlek:	367.9 kB ID:     	2410744Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0102.JPG Visningar:	0 Storlek:	341.1 kB ID:     	2410745Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0103.JPG Visningar:	0 Storlek:	314.2 kB ID:     	2410746Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_0114.JPG Visningar:	0 Storlek:	316.2 kB ID:     	2410747
    Senast redigerad av Inger H; 19 November 2019, 20:40.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Tror inte det funkar. Jag kan inte se dem i alla fall

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Du har helt rätt, jag förminskade bilderna igår från 1920x1280 till 720x480, jag testar att göra dom störe igen, funkar det?

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Tittade på skillnaden mellan de bilder du lagt in tidigare och det ser ut så här:

    https://www.zoopet.com/forum/filedat...826&type=small

    https://www.zoopet.com/forum/filedat...4&d=1571399719


    Den undre länken är gammal bild som fungerar och den övre är ny. Uppenbarligen är de nya bilderna inlagda som små bilder (thumbnail) och vad jag kan avläsa i koden som jag kan få fram på sidan kan inte forum sidan (Chrome webbläsare) avläsa dessa bilder. Att det fungerar i telefonen beror på att webbläsaren i telefonen avkodar bilderna, små bilder är ju ett måste i telefonerna.


    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Förmodligen inte svaret på din fråga Maths. Jag har laddat upp bilderna i datorn, kan det vara rätt svar

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Var har du laddat upp bilderna?
    Klickar på symbolen på höger sida till vänster om A:t, sedan överför bilagor.

    //Inger

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...