Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av gullefjun Visa inläggJa, jag menade på forumet.
//Inger
Aha, jo det blir så mellan varven - när inget speciellt händer här på forumet så får man liksom söka sig annorstädes, läsa och kolla på andra forum och sidor.
Men jag kikar in då och då för att kolla läget, såklart!Senast ändrad av Mats Bryzell; 2012-03-19, 22:03.
Kommentera
-
Idag kom ett paket - med avsändare Varberg, tack Anders.
Så på torsdag fortsätter jag där jag slutade - med plantering och inredning. Kanske också fem sprillans nya fiskar - det får jag reda på i morron...
/Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggTrevligt att det kom fram så fort!
.
Anders det där låga "gräset", vad är det för växt.
/Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggBlyxa japonica...
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PiaJo Visa inläggVad blir det för fiskar?....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gullefjun Visa inläggJag håller på att koppa in nu - så du får se...snart.
/Inger
Nu börjar det bli riktigt spännande!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mats Bryzell Visa inläggNu börjar det bli riktigt spännande!. Fast för mig är det nya bekantskaper...så det kommer att bli spännande
.
Som vanligt, har jag beställt - så det är ju att köpa grisen i säcken. Lyckligtvis, har det nästan alltid blivit fina firrar - hoppas det är så den här gången också.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gullefjun Visa inläggHaha, jämför jag med vad du har i ditt kar - så är det inte ett dugg spännande. Fast för mig är det nya bekantskaper...så det kommer att bli spännande
.
Som vanligt, har jag beställt - så det är ju att köpa grisen i säcken. Lyckligtvis, har det nästan alltid blivit fina firrar - hoppas det är så den här gången också.
/Inger
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gullefjun Visa inläggJag håller på att koppa in nu - så du får se...snart.
/Inger/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentera
Kommentera