"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Bluewing
    svarade
    Gillar verkligen karen som känns som förebilder för mig. Kul med ynglen

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Vilka toppenkar Pia, och grattis till bebbar .

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Igår var det lite kul, såg sex yngel i storleken 2-4 cm av Chaestotoma Formosa samtidigt

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Underbart vackert! Rubbet!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Eftersom jag har lite svårt att få in bilder i forumet i nuläget så tog jag lite mobilbilder på fyra av karen, vet inte vilket jag gillar bäst..
    Är så nöjd dem och det känns jädrigt skönt faktiskt, Behöver inte pilla med inredning för att känna mig nöjd utan bara köra vattenbyten, måste ju ansa i växtkaret men det är ju inte riktigt den känslan som gör att man "måste" pilla för att få känslan att det känns rätt utan bara för att det är roligt.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Tog lite bilder häromdagen, det var länge sen nu Får se om det funkar så här får testa mig fram.. jag får hitta en funktion i PS för att försöka skala ner bilderna själv, forumet kan inte göra detta åt mig och mina är alltid för stora

    https://www.zoopet.com/medlemsbilder...m.php?NR=51387

    jaja, alla är inte nytagna, det gick inte att välja ut specifika bilder verkade det som.
    Senast redigerad av PiaJo; 28 January 2016, 08:45.

    Lämna en kommentar:


  • Kjell Fohrman
    svarade
    Snygga akvarier och fiskar

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo


    Ja, lite putt blev jag allt...så som jag slet med att filma och sen be en redigerare fixa iordning filmen.. flera timmars jobb... hahahhaaaa! Det är lugnt kompis!
    Gôtt!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Åh, Pia!
    Jag skulle ju skriva en kommentar till ditt senaste filminlägg för länge, länge sedan, så som jag tjôtat på dig att du skulle filma.
    Så uppdaterar jag, idiotiskt nog, i min egen tråd.. DUUH!
    Så, jag kommer in alldeles försent nu, men vill bara säga; Toppenfilmer, crispy as fuck! Du är mästerlig!

    Ja, lite putt blev jag allt...så som jag slet med att filma och sen be en redigerare fixa iordning filmen.. flera timmars jobb... hahahhaaaa! Det är lugnt kompis!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Filmtime!
    Första är på karet i helhet och andra fär på fiskar som äter 😜 Enda sättet att få fram alla samtidigt.. De gillar algtabeletter 😉

    http://youtu.be/8Dp9ulDuMZQ
    Åh, Pia!
    Jag skulle ju skriva en kommentar till ditt senaste filminlägg för länge, länge sedan, så som jag tjôtat på dig att du skulle filma.
    Så uppdaterar jag, idiotiskt nog, i min egen tråd.. DUUH!
    Så, jag kommer in alldeles försent nu, men vill bara säga; Toppenfilmer, crispy as fuck! Du är mästerlig!

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Jättefint!

    Aha det där är staghornsalger. Nu vet jag det

    Lämna en kommentar:


  • Bluewing
    svarade
    Tycker karet ser jättefint ut Pia. Kul att se det live. Algerna du pratar om (om det är de som sitter på roten) är ju den klassiska inkörningsalgen Staghorn. En av de fulare algerna som lyckligtvis en dag försvinner.

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke L
    Underbart! Du har gjort en mkt bra scape med rötter, stenar, växter och grus tycker jag. Gillar färgkombinationerna och helheten. Fiskarna....
    Who cares😉
    Ursprungligen postat av Micke L
    Har ju inget emot fiskar egentligen, men ibland får de spela andrafiolen😉
    Tack!
    Helt riktigt, i detta karet så är det fokus på växter men vill ha lite fisk ändå för annars blir det för tråkigt tycker jag.

    Lämna en kommentar:


  • Micke L
    svarade
    Ursprungligen postat av Micke L
    Underbart! Du har gjort en mkt bra scape med rötter, stenar, växter och grus tycker jag. Gillar färgkombinationerna och helheten. Fiskarna....
    Who cares😉
    Har ju inget emot fiskar egentligen, men ibland får de spela andrafiolen😉

    Lämna en kommentar:


  • Micke L
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Filmtime!
    Första är på karet i helhet och andra fär på fiskar som äter 😜 Enda sättet att få fram alla samtidigt.. De gillar algtabeletter 😉

    http://youtu.be/8Dp9ulDuMZQ
    Underbart! Du har gjort en mkt bra scape med rötter, stenar, växter och grus tycker jag. Gillar färgkombinationerna och helheten. Fiskarna....
    Who cares😉

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...