"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Spännande Pia . För mig blir det Op. 125 om ett tag, men vet inte med vad och hur

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Ursprungligen postat av Inger H
      Spännande Pia . För mig blir det Op. 125 om ett tag, men vet inte med vad och hur

      //Inger
      Jodå, vi vet vad eller hur... Suget går aldrig ur..

      jag har mina apor som skall tillbaka i detta karet sen, det är en trio med Apistogramma "Rio Mamore" och några ungfödare men dessa är har jag inte bestämt om de skall komma tillbaka i karet, det får jag se imorgon.
      får se om jag lyckas att få till det som jag vill och har bilden i huvet, jag vet ju att när jag inreder i huvet så att säga så har jag ett kar som är mycket mycket större än vad jag har, kommer nog alltid tänka att ju större desto bättre
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        Bara tvungen att slänga in den bild, igen.... på denna apistogramma agassizii hannen, tycker han är riktigt snygg trots att han inte är fullvuxen än
        Bifogade filer
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          Ja han är jättefin , hur många honor har han?

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Två stycken har han och jag tror att de var på väg att få till det häromdagen men då kom adoketorna och störde
            Det blir säkert fler gånger men honan visade tydliga lekfärger
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Inger H

              • December 2008
              • 11247

              Fungerar det bra med adoketorna?

              //Inger
              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Hittills så går det över förväntan faktiskt, trodde att de skulle bli lite mer gruff men de är ju så olika i både kroppsform, storlek och annat så de ser nog inte varandra som rivaler.
                Adoketorna är dock väldigt nyfikna av sig redan och är först på maten och börjar få fina färger nu så jag hoppas att de mår ok, men det känns och syns så i alla fall
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Toppen

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    äh, vad fasen.. hade ju lovat er att jag inte skulle visa fler bilder men men... de brydde sig inte när jag fotade så här kommer några bilder på adoketorna
                    Bifogade filer
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      Se där ja, honan har börjat färga ut med. I dina ar trivs de säkert klockrent, med mycket rötter, murr och tefärgat vatten.
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Ah, där kom äntligen bilder . Avundsjuk och magsjuk det är jag det . Väldigt fina Pia!

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Shepard

                          • March 2003
                          • 13992

                          Otroligt snygga Vad fick du ge för dem?
                          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                          Min profil
                          Mitt galleri

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av ansjo
                            Se där ja, honan har börjat färga ut med. I dina ar trivs de säkert klockrent, med mycket rötter, murr och tefärgat vatten.
                            Ja, hon börjar färga ut mer och mer så det är kul
                            Japp, här är det murrigt så det förslår, slängde i en näve alkottar och de färgar på bra

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Ah, där kom äntligen bilder . Avundsjuk och magsjuk det är jag det . Väldigt fina Pia!

                            //Inger
                            Tack!
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av Shepard
                              Otroligt snygga Vad fick du ge för dem?
                              Tack, de är riktigt fräna och priset var ganska fränt det med.. 295 kr stycket Men det är dde alla gånger värda!
                              Senast redigerad av PiaJo; 02 January 2015, 18:52.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Shepard

                                • March 2003
                                • 13992

                                Ursprungligen postat av PiaJo
                                Tack, de är riktigt fräna och priset var ganska fränt det med.. 295 kr stycket Men det är dde alla gånger värda!
                                Odla på dem
                                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                                Min profil
                                Mitt galleri

                                Kommentar

                                Arbetssätt...