Monsterfish

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • malawifisken
    • August 2008
    • 969

    #31
    Ursprungligen postat av robidobban
    okej var det så litet? ser ut att vara mycke större. kanske det var därför plecon var så stor :P hade du planer på ett större kar för rtc:n kommer ju att växa ur det här ganska snart..
    Japp så litet är det. Planer finns alltid
    Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

    Kommentar

    • robidobban
      • March 2009
      • 652

      #32
      samma här synd bara att man inte har pengar till att riktigt stort kar :/ får la nöja mig med 540 så länge.

      Kommentar

      • malawifisken
        • August 2008
        • 969

        #33
        pengar pengar penga... pengar finns alltid, det beror helt på hur man prioreterar
        Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

        Kommentar

        • robidobban
          • March 2009
          • 652

          #34
          ja men är man 14 så får man inte in så mycke :P

          Kommentar

          • Hellsson
            • January 2010
            • 840

            #35
            Ursprungligen postat av malawifisken
            Stort kar =1000L och uppåt. Över 5000L=Lagom för min RTC om ett år
            Låter riktig jävla asgrymt med ett kar på 5000 liter hemma! Då har jag ju helt plötsligt inga stora kar hemma då.. *grrr får köpa större helt enkelt!

            Kommentar

            • ettfettbranamn
              • December 2010
              • 3424

              #36
              Ursprungligen postat av malawifisken
              Ja Jonte ponken nu får du ta o bli snäll, annas kommer jag insmygandes till dig en natt o läggar mina clarias brevid dig i sängen, ännu värre: släpper ner dom i nått av dina kar o sen kryper själv ner under täcket breve dej
              haha, jahaja.. det är så det låter.. akta dig så du inte helt plötsligt ser att alla dina inlägg på mfk är ändrade till "jag vill krypa ner med jonte i sängen"

              nejdå.. jag säger det bara som en varning, inget illa menat.. jag tar tillbaka mina tvivel ang att du skaffar större kar.. har sett vad du går för på mfk.. ber ödmjukast om ursäkt..

              det finns en annan "clarias" brukar bara komma in som "indian catfish".. den är satans giftig..
              Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

              Normaliseringsprocessen..
              (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

              Kommentar

              • Klotte
                • February 2007
                • 621

                #37
                Ursprungligen postat av bong
                Ajaj herr Fett inte baktala mina clarias!!!
                Tyckte jag kände igen en av Clariasarna, det är min gamle gosing va?
                540 liter SA/Växtkar ctrl+alt+delete omstartat 110420
                100 liter blandat...

                Kommentar

                • malawifisken
                  • August 2008
                  • 969

                  #38
                  Ursprungligen postat av Klotte
                  Tyckte jag kände igen en av Clariasarna, det är min gamle gosing va?
                  Ja visst är det en av dina gamla=) den mår fortfarande finfint
                  Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                  Kommentar

                  • Henrik_A
                    • August 2010
                    • 146

                    #39
                    Min gamla Clarias tog död på muräna, lungfisk, paroonhajar ja allt utom min lille gibbi.
                    När han plockade lungfisken fick han smaka på spaden och blev nergrävd utanför tomten.
                    Nu verkar ju dina väldigt lugna efter vad du sagt ialf. men dom är inte så stora än.

                    Kommentar

                    • malawifisken
                      • August 2008
                      • 969

                      #40
                      Ursprungligen postat av Henrik_A
                      Min gamla Clarias tog död på muräna, lungfisk, paroonhajar ja allt utom min lille gibbi.
                      När han plockade lungfisken fick han smaka på spaden och blev nergrävd utanför tomten.
                      Nu verkar ju dina väldigt lugna efter vad du sagt ialf. men dom är inte så stora än.
                      njo, dom är runt 40cm iallafall så rätt stora e dom väl.
                      Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                      Kommentar

                      • bong
                        • November 2008
                        • 1087

                        #41
                        Ursprungligen postat av Henrik_A
                        Min gamla Clarias tog död på muräna, lungfisk, paroonhajar ja allt utom min lille gibbi.
                        När han plockade lungfisken fick han smaka på spaden och blev nergrävd utanför tomten.
                        Nu verkar ju dina väldigt lugna efter vad du sagt ialf. men dom är inte så stora än.
                        Ja men den trivdes ju inte med de tråkiga fiskarna
                        3500+liter http://www.rovfisk.se/showthread.php?381-3500-liter
                        http://www.rovfisk.se/showthread.php?1352-The-Bong-cave

                        Kommentar

                        • Klotte
                          • February 2007
                          • 621

                          #42
                          Ursprungligen postat av malawifisken
                          Ja visst är det en av dina gamla=) den mår fortfarande finfint
                          Skönt att höra Jag hör av mig om jag har vägarna förbi E-boda nån gång så jag kan säga hej till den och kolla er lokal
                          540 liter SA/Växtkar ctrl+alt+delete omstartat 110420
                          100 liter blandat...

                          Kommentar

                          • malawifisken
                            • August 2008
                            • 969

                            #43
                            Ursprungligen postat av Klotte
                            Skönt att höra Jag hör av mig om jag har vägarna förbi E-boda nån gång så jag kan säga hej till den och kolla er lokal
                            Ja det tycker jag absolut du ska göra.
                            Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                            Kommentar

                            • malawifisken
                              • August 2008
                              • 969

                              #44
                              Lyckades få till några skapliga bilder på min Crenicichla Johanna
                              Bifogade filer
                              Citat: Såg den äta för första gången igår. Man såg riktigt hur fisen rörde sig i magen på den, HÄFTIGT. By //Jögge89

                              Kommentar

                              • ettfettbranamn
                                • December 2010
                                • 3424

                                #45
                                vackert! mycket vackert.. saknar min xingu1a.. så jävla elak bara.. slog sönder frenatan något fruktansvärt..
                                Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                                Normaliseringsprocessen..
                                (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...