Det är ju helt otroligt vad dina fiskar producerar kaviar, det är ju rena rama kaviarfabriken
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Galet härliga inlägg jag missat senaste tiden!
Den senaste filmen var riktigt skojig att se på, ser nästan ut som små "andar" som rör sig runt i vattnet.180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
AHH!! det har gått flera dagar utan update!
Man känner sej ensam, övergiven, måttligt våldtagen och lämnad knivstucken i en park i 20 minus nånstans i sthlm. (vafan tänkte jag nu :O)
Hur går det för farbror trådkung? men kan tänka mej att det rullar så där smidigt som det brukar göra för dej.
Pics om du känner för det!
♥Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
AHH!! det har gått flera dagar utan update!
Man känner sej ensam, övergiven, måttligt våldtagen och lämnad knivstucken i en park i 20 minus nånstans i sthlm. (vafan tänkte jag nu :O)
Hur går det för farbror trådkung? men kan tänka mej att det rullar så där smidigt som det brukar göra för dej.
Pics om du känner för det!
♥
Nu börjar det bli rejält med mygglarver och loppfigurer i dammen också - så det blir snart sköna skrovmålsessions!
Senast redigerad av Mats Bryzell; 17 May 2011, 13:43.Kommentar
-
Jo, det rullar på just "så där smidigt" - det är lite yngel här och var, och en och annan äggkaka. RT-ynglen, som går själva, käkar nykläckt artemia så magarna står i zenith, och ja... ungefär sådär är det!
Nu börjar det bli rejält med mygglarver och loppfigurer i dammen också - så det blir snart sköna skrovmålsessions!
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Du kom fram med lasten, förstår jag - Gôtt!Kommentar
-
Myyyysig film! graciösa, mäktiga djur... jag längtar!
kändes som jag fick en Aha-upplevlse, men allt kan hända nu jag är nyvaken
lite längre film än vanligt?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Filmen kanske var nån minut längre än vanligt... Jag bara slängde in en snutt, liksom.Kommentar
-
Aha... men det var nåt annat över filmen, kan inte sätta fingret på vad... men nåt reagerade jag på.
Jaja, kanske för att jag ser världen med diskusägarinna-ögon?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Kommentar
Kommentar