Va?
Nytt hem till malawi-250L
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
nice !!!
,Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
är du berusad nu igen kensa?....ååhh...orkar fan inte med dig när du är sådär.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
-
aaaaah.....nuuuu är jag med. haha...jag gillar.Projekt:
Kommentar
-
kan ibland inte låta bli att leka med ord.
exempel:
Diskmedel = Yes
Marskopia = Japp
osv
osv
behöver jag nämna att en till mig närstående kvinna är ibland ganska trött på mig....... ?
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Akvaristens bästa vän: En hink och en trasa!
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Nice
var bara tvungen o komentera din pilaster hylla har själv en sådan från källemo..o karet ser ju kanon ut de med mycket snyggt fina fiskar ,o jag går i väntans tider på mitt 160-60-60 kar från malmö .Min mening var o ha tanganyika i det men ska börja med någe lättare först så då blir ju inte valet svårt malawi ,kanske lägger upp de som projekt här senare ska göra bakgrund o allt själv möbel fixa bakrutan ,,,,
Fick många ideer från ditt bygge,,
Senast redigerad av fergu65; 03 November 2011, 22:46.Kommentar
-
tack
var bara tvungen o komentera din pilaster hylla har själv en sådan från källemo..o karet ser ju kanon ut de med mycket snyggt fina fiskar ,o jag går i väntans tider på mitt 160-60-60 kar från malmö .Min mening var o ha tanganyika i det men ska börja med någe lättare först så då blir ju inte valet svårt malawi ,kanske lägger upp de som projekt här senare ska göra bakgrund o allt själv möbel fixa bakrutan ,,,,
Fick många ideer från ditt bygge,,
present från mor o far. mor har jobbat mycket på källemo så man har ju varit där ett par ggr :P
tycker verklgien du ska lägga upp det som en projtråd! utan tvekan
tack. aa jag är nöjd med den bakgrunden. nån made-in-china grej i glasfiber men fasen så bra den blivit nu med lite alger på.Projekt:
Kommentar
Kommentar