snart finns det jättevallis från kil i detta karet, pepp!!
70*70*70 Kub SA-Första Projekt! (med skada)
Kollaps
X
-
-
Har nu läst hela tråden (tog en stund)! mycket intressant läsning. En sak som slog mig med alla filmer... En hemsideadress som skulle passa men tyvärr är upptagen skulle vara www.youcube.com...Kommentar
-
haha! naajs ide där. fast youcube verkar inte vara tagen du. kanske ska köpa denProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
-
tack o tack. men kan nån könsbestämma?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
om man skall gå på hur mina såg ut när de började bli vuxna, så skulle jag säga att
de som har lite längre spröt på "huvvet" och på stjärtfenan = hanar, och de andra = honor.
ett annat sätt är att hanarna brukar ha klart starkare färger, och är lite slankare.
Men det är svårt med färg och slankhet, färg kan oxå komma från hur de trivs, vilket ofta hänger
ihop med övrig omgivning, de gillar när det är lite mörkare, skulle nästan tro att om du glor på dom
noga, så kan du nog se att färgerna skiftar lite om de svävar över din ljusa botten, eller om de svävar
över en mörk rot / sten eller liknande.
slankhet är ännu värre egentligen, välgödda, nästan "feta" skiljer sig inte alls åt.
I övrigt är jag inte alls avis för att du har några riktigt fina bolivianer....näääädå....inte alls...
"mutrrar lite men tröstar mig med att mina F1 spetsnosar kommer om en vecka eller två"
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
okej. tack.då har jag förhoppnings vis 2+2.
haha. *räcker ut tungan*
fast inser snabbt att du kommer ha F1or snart....FFFFFFFFFUUUUUUUUUUU!!!!!Projekt:
Kommentar
-
om man skall gå på hur mina såg ut när de började bli vuxna, så skulle jag säga att
de som har lite längre spröt på "huvvet" och på stjärtfenan = hanar, och de andra = honor.
ett annat sätt är att hanarna brukar ha klart starkare färger, och är lite slankare.
Men det är svårt med färg och slankhet, färg kan oxå komma från hur de trivs, vilket ofta hänger
ihop med övrig omgivning, de gillar när det är lite mörkare, skulle nästan tro att om du glor på dom
noga, så kan du nog se att färgerna skiftar lite om de svävar över din ljusa botten, eller om de svävar
över en mörk rot / sten eller liknande.
slankhet är ännu värre egentligen, välgödda, nästan "feta" skiljer sig inte alls åt.
I övrigt är jag inte alls avis för att du har några riktigt fina bolivianer....näääädå....inte alls...
"mutrrar lite men tröstar mig med att mina F1 spetsnosar kommer om en vecka eller två"
.men han har nog rätt vag gäller könsskillnaderna..
på bild nr1 svarar vi från buren, Hane, på bild nr4 svarar vi trolig hona, lite svårt att se men det är nog så
Kommentar
-
om du nu inte är för bakis i morgon så släng i plantorna och ta en bildKommentar
-
nuså har jag gjort ett ryck o fyllt på co2 o gjort en ansning osv. nu ska det komma igång.
jävligt lack på mina grenmalar. de har käkat upp nästan all vallis!
men jag har ju fått skott av både mathias o ulrik o de är planterade nu. pumpar in co2 o PMDD nu. nu jävlar ska det växa!
kass bild just efter VB så det är lite bubbligt etcProjekt:
Kommentar
-
Grenmalarna har tur att de är så jäkla fina. Posta dem till mig om du vill ha kvar din vallis.180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
nuså har jag gjort ett ryck o fyllt på co2 o gjort en ansning osv. nu ska det komma igång.
jävligt lack på mina grenmalar. de har käkat upp nästan all vallis!
men jag har ju fått skott av både mathias o ulrik o de är planterade nu. pumpar in co2 o PMDD nu. nu jävlar ska det växa!
kass bild just efter VB så det är lite bubbligt etc
det är bara tre små saker som stör mig med det karet.
1) Det står på fel adress
2) Fel sorts botten (you know me...sucker for the english).
3) Tapeten bakom
Det tar sig så småningom, vi har alla sett hur det såg ut innan
det blev mörkt i karet.....
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
1. det står på RÄTT adress
2. helt rätt botten enligt mig. ska mycket till om jag startar ett kar med englishsand asså.
3. mm det kan jag hålla med om iof...Projekt:
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
Kommentar