Kan du hitta platsen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fifi
    • August 2006
    • 695

    #31
    Hehehehe... om JAG bodde i din lägenhet sötnos hade jag haft en väldans massa kar Ni har ju värsta massa platsen och mer än ett rum till och med!

    För alla som inte vet hur jag bor så är det en etta på 31 kvm, ett 54literskar i köket, 5 kar på 60, 80, 100, 325 och 375 liter i the main room och fler kommer.. Dock så finns det ingen tv eller några bord förutom mitt lilla "lack" från ikea som laptopen sover på Man får rationalisera lite.. Vill inte veta vilken "förödelse" mig med tillgång till större yta skulle orsaka haha!
    mvh
    Fifi

    I'm so cute, I poop rainbows.

    Kommentar

    • svea
      • February 2005
      • 2476

      #32
      Låter heltokigt och snyggt!!! 31 kvm!!! Otroligt! Får vi titta?

      Mina bilder
      Min zoon

      Kommentar

      • fifi
        • August 2006
        • 695

        #33
        Ursprungligen postat av svea
        Låter heltokigt och snyggt!!! 31 kvm!!! Otroligt! Får vi titta?

        Hahaha självklart kan fota lite [efter städningen lol]

        *liiiite trådkap, men ja tror annica förlåter mig ]
        Senast redigerad av fifi; 22 December 2007, 17:43.
        mvh
        Fifi

        I'm so cute, I poop rainbows.

        Kommentar

        • Annaica
          • February 2006
          • 1177

          #34
          Ursprungligen postat av fifi
          Hahaha självklart kan fota lite [efter städningen lol]

          *liiiite trådkap, men ja tror annica förlåter mig ]
          Du är förlåten... älskar dig, och dina kar!
          Räkbiten


          Kommentar

          • Svempus
            • February 2007
            • 30

            #35
            Varför förutsätter ni att akvariet ska gå sönder och pajja datorn? Det är ungefär som att säga att du inte vill ha en dator i huset eftersom den kan orsaka brand. Ett akvarie ska INTE gå sönder, det förutsätter tom de flesta försäkringsbolag, (otroligt nog).

            Din pojkvän får väl ställa datorlådan på ett bord eller på en liten pall under bordet om han är rädd för vatten.

            Kommentar

            • Annaica
              • February 2006
              • 1177

              #36
              Ursprungligen postat av Svempus
              Varför förutsätter ni att akvariet ska gå sönder och pajja datorn? Det är ungefär som att säga att du inte vill ha en dator i huset eftersom den kan orsaka brand. Ett akvarie ska INTE gå sönder, det förutsätter tom de flesta försäkringsbolag, (otroligt nog).

              Din pojkvän får väl ställa datorlådan på ett bord eller på en liten pall under bordet om han är rädd för vatten.
              Jag tror att för att förhållande skall funka så får man kompromissa... och eftersom han absolut inte vill ha vatten i datorrummet så får jag acceptera det... det är ju trots allt det enda rummet han har "förbjudit", och det är jag som "förbjudit" sovrummet

              Men, jag tror att jag nu har hittat perfekta stället för ett akvarium
              Räkbiten


              Kommentar

              • åheim
                • April 2006
                • 13133

                #37
                35 inlägg senare.......
                Ursprungligen postat av Annaica

                Men, jag tror att jag nu har hittat perfekta stället för ett akvarium
                så många som engagerat sig så lär du väl ändå tala om vart du ska ha det
                Viva Leo Buscaglia

                Kommentar

                • Annaica
                  • February 2006
                  • 1177

                  #38
                  Jag skall byta ut det trekantiga bordet i korridoren mot den del av en bokhylla (har en bokhylla som består av 3 delar som man kan använda var för sig om man vill). Där på skall jag sedan placera ett akvarium... blir nog ett på 15-20 liter
                  Räkbiten


                  Kommentar

                  • _Lena_
                    • June 2006
                    • 1273

                    #39
                    Kan inte köksbordet bytas ut mot en förvaringsmöbel som ni kan ha pryttels innuti och akvarium ovanpå?

                    Kommentar

                    • Annaica
                      • February 2006
                      • 1177

                      #40
                      Ursprungligen postat av _Lena_
                      Kan inte köksbordet bytas ut mot en förvaringsmöbel som ni kan ha pryttels innuti och akvarium ovanpå?
                      Har redan hittat en plats Och idag var jag iväg för att köpa lite fler räkor... och kom hem med ett akvarium också
                      Räkbiten


                      Kommentar

                      • Annaica
                        • February 2006
                        • 1177

                        #41
                        Nu är karet äntligen igång! Det blev ett 21 liters (köpt helt på impuls ). Är inte riktigt klar med inredningen men vill visa en bild ändå
                        Bifogade filer
                        Räkbiten


                        Kommentar

                        Arbetssätt...