Våran mal sitter bara stilla!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mallan.p-son@hotmail.com
    • August 2007
    • 22

    #16
    Bästa medlemmar!

    Tack för alla svar men vår mal malin är tyvärr död så vi måste köpa en ny el två.
    Jag vet inte vad den dog av tyvärr.

    Jättesnällt av er att svara för nu vet jag ju tills den/dom nya kommer!

    Kommentar

    • Annaica
      • February 2006
      • 1177

      #17
      Ursprungligen postat av mallan.p-son@hotmail.com
      Bästa medlemmar!

      Tack för alla svar men vår mal malin är tyvärr död så vi måste köpa en ny el två.
      Jag vet inte vad den dog av tyvärr.

      Jättesnällt av er att svara för nu vet jag ju tills den/dom nya kommer!
      Kontakta djuraffären. Det är tyvärr vanligt att man får fel råd i butiker, de vill ju (som sagt så många ggr förr) sälja.

      de har gett dig fel råd (du verkar ha haft i för mycket fisk från början och matat för mycket, du skrev att du gav extra mycket mat eftersom det var nystartat) och det är förmodligen för att du gjort som de sagt som malen dog.

      Säg detta till djuraffären och personligen tycker jag att du skall få en ny fisk.
      Räkbiten


      Kommentar

      • mallan.p-son@hotmail.com
        • August 2007
        • 22

        #18
        Ursprungligen postat av Annaica
        Kontakta djuraffären. Det är tyvärr vanligt att man får fel råd i butiker, de vill ju (som sagt så många ggr förr) sälja.

        de har gett dig fel råd (du verkar ha haft i för mycket fisk från början och matat för mycket, du skrev att du gav extra mycket mat eftersom det var nystartat) och det är förmodligen för att du gjort som de sagt som malen dog.

        Säg detta till djuraffären och personligen tycker jag att du skall få en ny fisk.

        Hejsan!

        Nej jag tror inte att Vi gjorde det för vi gav den bara en sån där malmatstablett om dygnet.
        Jag kan tro dock att den fick den där sjukdommen som härjar i vårt akvarium nu dock. Vita pricksjukan/sammetssjukan el hudgrummling det tror jag.

        Nåväl jag får råda bot på det å göra akvariet friskt igen så får vi se om vi kan skaffa nya malar.

        Tack för ditt svar.

        Kommentar

        Arbetssätt...