Hur åtgärder problem med 30 liters akvarium?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ken Olofsson
    • November 2006
    • 8014

    #31
    Ursprungligen postat av hannesc
    håller med kensa. avskyr bubblor jag. ser för jävligt ut, tar död på växtero framför allt så låter det så in i helvette.1 (ursäkta alla svordommar*)


    smile.....

    jag o hannesc är oftast överens om det mesta,,,,,men vi är inte överens med snyggheten / fulheten på bubblor i karet.....



    .
    Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
    Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #32
      må så vara :P du kan få mina bubblor om du vill kensa

      Kommentar

      • Ken Olofsson
        • November 2006
        • 8014

        #33
        Ursprungligen postat av hannesc
        må så vara :P du kan få mina bubblor om du vill kensa

        just nu behöver jag inga bubblor. har bara kar med massor av blommor numera.

        men när jag hade malawikaret igång så tuffade en liten luftis i ena hörnan.....såg ju bra ut.


        .
        Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
        Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

        Kommentar

        • hannesc
          • December 2009
          • 13085

          #34
          vansinne kensa...vansinne......

          Kommentar

          • angylp
            • October 2010
            • 9

            #35
            Jag tycker "tyvärr" om bubblor... har gjort så att jag slår på luftpumpen en gång i veckan (typ på helgerna) ;p

            Kommentar

            • Ken Olofsson
              • November 2006
              • 8014

              #36
              Ursprungligen postat av angylp
              Jag tycker "tyvärr" om bubblor... har gjort så att jag slår på luftpumpen en gång i veckan (typ på helgerna) ;p


              ingen bra idé......antingen av hela tiden eller så på hela tiden....

              vattenvärdena åker jojo annars = dåligt vatten = fisken mår skit....



              sorry.....



              .
              Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
              Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

              Kommentar

              • flygrc
                • June 2006
                • 2755

                #37
                Vill du bli av med oljiga ytan problemet så skaffa ett par black molly.
                https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
                Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

                Kommentar

                Arbetssätt...