Har min kampis fenröta?
Kollaps
X
-
-
Han simmar omkring och ser riktigt glad ut"färglösheten" på topparna på fenona har minskar och de ser ut som har fått större fenor..
Han kanske växer?
Har inte badat honom i något salt vatten och inte heller behandlat och jag hoppas innerligt att det inte blir något så han dör.Just nu tror jag att han mår bra i allafall
Tack för alla svar96 Liter
54 Liter
/SandraKommentar
-
Han simmar omkring och ser riktigt glad ut"färglösheten" på topparna på fenona har minskar och de ser ut som har fått större fenor..
Han kanske växer?
Har inte badat honom i något salt vatten och inte heller behandlat och jag hoppas innerligt att det inte blir något så han dör.Just nu tror jag att han mår bra i allafall
Tack för alla svarKommentar
-
Han kanske växer?
Tack för alla svar
Jag har köpt en ny kamphane som är alldeles röd precis som din och hoppas att han kommer att leva lääääänge325L
Kommentar
-
Jag tycker oxå att din fisk ser frisk ut på de första bilderna. Bara lite slitage på fenan ju. Är rätt normalt att de får det. Svårt att hålla en så stor fena alldeles hel när man simmar runt nära botten ibland, och har nyfikna platysar som kompisar. Platys kan nafsa i fenor, ja. De är nyfikna rackare. Men de gör det inte av aggresivitet.Kommentar
-
Jag tycker oxå att din fisk ser frisk ut på de första bilderna. Bara lite slitage på fenan ju. Är rätt normalt att de får det. Svårt att hålla en så stor fena alldeles hel när man simmar runt nära botten ibland, och har nyfikna platysar som kompisar. Platys kan nafsa i fenor, ja. De är nyfikna rackare. Men de gör det inte av aggresivitet.Tack
96 Liter
54 Liter
/SandraKommentar
Kommentar