Sjukdom, snÄlla hjÄlp !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Salta Katten
    • March 2008
    • 740

    #31
    ATIX: Då tycker vi ju egentligen likadant! Men vad ska man göra liksom, någon får råd om vad som kan göras, följer dem inte och ber sedan om hjälp igen? Syftar inte bara på det här fallet, har läst liknande trådar förut. De som svarar blir sura, trådstartaren blir sur, fisk dör och ingen blir glad... Tråkigt slut för alla inblandade.

    Någon som har idéer på hur man kan göra i stället? Starta Zoopets akvariejour kanske, någon duktig akvarist i varje del av landet rycker ut och hjälper behövande, beväpnad med akvarier och utrustning som skänkts av medlemmar med för mycket akvarieprylar hemma? (Givetvis iklädd lämplig superhjälte-outfit!) Ja, eller mer realistiska idéer kanske...

    Kommentar

    • ATIX
      • September 2006
      • 96

      #32
      Ursprungligen postat av Salta Katten
      /.../

      Någon som har idéer på hur man kan göra i stället? Starta Zoopets akvariejour kanske, någon duktig akvarist i varje del av landet rycker ut och hjälper behövande, beväpnad med akvarier och utrustning som skänkts av medlemmar med för mycket akvarieprylar hemma? (Givetvis iklädd lämplig superhjälte-outfit!) Ja, eller mer realistiska idéer kanske...
      Får man en superhjälte-outfit så ställer jag upp direkt

      Kommentar

      • JojjeN
        • June 2008
        • 3567

        #33
        Ursprungligen postat av ATIX
        Får man en superhjälte-outfit så ställer jag upp direkt
        Ääh så lätt köpt är inte jag.

        Men får jag en liten batman stickers på den så är jag med!
        Tillbaks efter paus.

        Kommentar

        • Shadow4ever
          • August 2008
          • 54

          #34
          Nu e jag 12.. :P

          Hehe.. ;O Jag ska aldrig mer lita på djuraffärs tanter xD (haha).

          Aja.. vet egentligen inte vad jag gör här, jag har inte haft fiskarna på flera månader nu. Ville bara kolla för att jag ännu vill lära mej mera om fiskar & andra djur (det där om hundar. såklart jag vet.. Jag går ut med en bekants hundar varje dag, & är det något jag fattar e det hundar, men tack för tipsen )..

          Du var 13 år jojjeN, man blir väl smartare dag för dag ? dina föräldrar kanske hade erfarenhet, vi hade aldrig haft fiskar förut (xD) så vi visste ju inte så mycket, så vi tyckte ju att djuraffären hade mest erfarenhet (?)....

          Tacktack för all hjälp ;O
          Senast redigerad av Shadow4ever; 18 March 2009, 12:39.
          KAMPFISK

          Kommentar

          Arbetssätt...