min skalare har ett annorlunda öga! köpte han idag!!behöver synpunkter!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    #16
    De skalarerna på bilderna är helt normala, det som oroar mig är att det bara är det ena ögat som är rött på mollylover85:s skalar.
    Jag skulle tippa på att det kanske är en grumling i det ögat som inte är rött, då den röda färgen i normala fall är som sagt helt normalt. Eller så flirtar h*n...
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #17
      Ursprungligen postat av ansjo
      De skalarerna på bilderna är helt normala, det som oroar mig är att det bara är det ena ögat som är rött på mollylover85:s skalar.
      Jag skulle tippa på att det kanske är en grumling i det ögat som inte är rött, då den röda färgen i normala fall är som sagt helt normalt. Eller så flirtar h*n...
      Precis! Det kanske skulle vara bäst att få se en bild på ögat som inte är rött - men allra helst bilder på båda!

      Kommentar

      • mollylover85
        • August 2008
        • 29

        #18
        Ursprungligen postat av MaxB
        Precis! Det kanske skulle vara bäst att få se en bild på ögat som inte är rött - men allra helst bilder på båda!

        hejsan! fiskarna mår bra o den scalaren som ja kallar enkelt för "red eye" han eller hon har lite rött på andra ögat o ser bra ut o beter sig rätt livligt o nu är bakgrunden inne sedan en vecka o växter o mer gömställen sånu verkar dom riktigt nöjda

        Kommentar

        Arbetssätt...