Sorgmanteltetra :(:(

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rizor
    • July 2007
    • 4

    Sorgmanteltetra :(:(

    jag har sorg matel tetror men när allt värkar vara bra efter typ 2veckor jag köpte dom då tappar en öga :?? , Så jag bestämer mig för att föra den till den eviga sömnen, sen efter 2 veckor till en hitttar jag död som flyter , den är utan ögon me

    Vet non om de finns non känd sjukdom som gör sont ??
    Senast redigerad av Rizor; 30 April 2008, 12:30.
    BuBBha the Third and Hubba the two 'malarna' in my Akvarium
  • Sultanen
    • January 2008
    • 2457

    #2
    Vad har du mer för fisk i karet? Kan mycket väl vara så att någon gett sig på dem.
    300L Räkkar
    400L Växtakvarium
    220L Saltvatten - Under uppstart
    Intresserad av räkor? www.RedBee.se

    Kommentar

    • Rizor
      • July 2007
      • 4

      #3
      Ursprungligen postat av Sultanen
      Vad har du mer för fisk i karet? Kan mycket väl vara så att någon gett sig på dem.

      Jag har 6st sorgmatel tetror kvar 2 medel scalarer (snäll så vittjag vet)Silver platy (köpta igår) 3 siamesiska algätare och 2malar jag e inte så bra så jag minns inte vilka sorter malarna va men dom e inte samma och 4 pallet cilkider :P
      BuBBha the Third and Hubba the two 'malarna' in my Akvarium

      Kommentar

      • Sultanen
        • January 2008
        • 2457

        #4
        Scalarer är väl inte alltid de mest fromma filurerna i karet. Antar att dina sorgmanteltetror är förhållandevis små med tanke på att du köpte in dem rätt nyss? Tror inte paletterna bör göra någon större skada men det skall jag låta vara osagt, hade lagt min peng på scalarerna i så fall.
        300L Räkkar
        400L Växtakvarium
        220L Saltvatten - Under uppstart
        Intresserad av räkor? www.RedBee.se

        Kommentar

        • Rizor
          • July 2007
          • 4

          #5
          Ursprungligen postat av Sultanen
          Scalarer är väl inte alltid de mest fromma filurerna i karet. Antar att dina sorgmanteltetror är förhållandevis små med tanke på att du köpte in dem rätt nyss? Tror inte paletterna bör göra någon större skada men det skall jag låta vara osagt, hade lagt min peng på scalarerna i så fall.
          Okej .P men dom e ganska stora 3av dom sorgmateltetrorna för jag köpte 3 nya i går me .P men ändå tack skå hålla lite uppsyn
          BuBBha the Third and Hubba the two 'malarna' in my Akvarium

          Kommentar

          Arbetssätt...