Fiskarna kliar sig?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lasselothar
    • September 2010
    • 59

    #16
    ..då håller jag sympatiorsaken som mest trolig för tillfället. Tycker förövrigt att en av mina garror påminner rejält mycket om Mubarak...

    Kommentar

    • icehacker
      • December 2010
      • 1046

      #17
      Ursprungligen postat av Miliimli
      Det syns inte något på dem? Vita prickar eller något? Har för mig att just vita prick kan göra så de kliar sig!
      Ser inget alls faktiskt, inga prickar eller så, førutom paletthonans "slæp" dock.
      60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

      Kommentar

      • 022helpek
        • November 2010
        • 626

        #18
        Ursprungligen postat av lasselothar
        Oj, nu blir jag ännu mer osäker...Mina fiskar tar ofta sats och snärtar till ett blad, eller botten, så att det dammar upp mat? För att klia sig? För att det kul? För att visa sin sympati med demonstranter i Egypten?
        Får fortsätta att hålla lite koll märker jag/Lasse
        Sympati med egyptens demostranter bra kommunikation i det karet... mina firrar verkar inte bry sig om vad som händer utanför burken
        Helena-Irmeli "HP" Pekkala, Stockholm
        Mina öden som nybliven 480L akvarist kan följas på http://hpakvariet.blogspot.com
        Motto - Rädslan är priset för äventyret! citat ur filmen När natten faller...

        Kommentar

        • icehacker
          • December 2010
          • 1046

          #19
          Kan tempraturen ha med kliandet att göra? Har nu ca 26 grader
          60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

          Kommentar

          • Skruttapan
            • January 2011
            • 116

            #20
            Jag har 21, dom kliar sig endå :/

            Kommentar

            • lasselothar
              • September 2010
              • 59

              #21
              Mina kliar sig också med jämna mellanrum fortfarande fast Mubarak har avgått...
              Allvarligt: Är det verkligen ett tecken på att någonting är fel? Kan det inte vara helt normalt?
              Jag tycker förövrigt att mina fiskars sjukdomstillstånd står i direkt proportion till hur mycket jag tittar på dom. Idag hade dom t.ex (när jag är hemma med sjuk son) varit direkt dödligt sjuka om jag hade studerat dom hela dagen. Eftersom jag istället har bakat muffins och inte brytt mig nämvärt har dom klarat sig bra. Det är iallafall min teori för tillfället. Måste ju finnas en stor erfarenhet av kliande fiskar kan man tycka. Vill veta mer! / Lasse

              Kommentar

              • icehacker
                • December 2010
                • 1046

                #22
                Tänkte om man skulle ha varmare kanske?
                60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

                Kommentar

                Arbetssätt...