insperation till apisto-kar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Link_Mag
    • January 2009
    • 238

    insperation till apisto-kar

    Hej!

    Verkar gå en apistofeber här på zoopet så jag har bestämmt mig för att ge dessa vackra fiskar en ny chans och starta upp ett 60l för enbart några apisto. Haft apisto förut men i större kar med lite större ciklider och då har dom blivit lite undantryckta.

    Vill skapa en så naturlig miljö som möjligt så ge mig gärna lite tips på inredning eller lägg gärna upp bilder på era apisto-kar. Alla förslag är välkomna. Lutar just nu åt Borellii men tar gärna emot förslag på andra arter.

    Tackar på förhand.
    /Link
    Diskus och Växter FTW!
  • Bowman
    • December 2008
    • 1318

    #2
    Som sagt så går det en apistofeber, så kolla i alla trådar som finns, det står definitivt allt du vill veta i dessa!

    Kolla in:



    Tex.

    Kommentar

    • Link_Mag
      • January 2009
      • 238

      #3
      Ursprungligen postat av Bowman
      Som sagt så går det en apistofeber, så kolla i alla trådar som finns, det står definitivt allt du vill veta i dessa!

      Kolla in:



      Tex.
      tack men har redan läst dom här trådarna men har inte kunnat hitta så mycket om deras naturliga miljö
      Diskus och Växter FTW!

      Kommentar

      • Link_Mag
        • January 2009
        • 238

        #4
        hade tänkt ha eklöv i karet samt om jag hittar alkottar. kanske även lite kvistar men från vilket träd kan man ta kvistar ifrån? ska dom vara levande ir döda? hur kan man behandla dom innan dom åker i karet m.m.?
        Diskus och Växter FTW!

        Kommentar

        Arbetssätt...