Kan man ha frigolit i akvariet utan att behandla den på något sätt, eller läcker den ut nåt dumt?
Frigolit i akvariet
Kollaps
X
-
Vad bra! Tänkte ha en skiva på botten under sanden så jag kan belasta botten med lite stenar. och kanske även någon liten bit mellan nån sten och bakglaset.
Var köper man frigolit förresten?"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice WalkerKommentar
-
Ursprungligen postat av OpusBygghandeln kan du köpa frigolit. Är det inte snyggare med en bit plexi mot bakglaset?Jo, men i fall det inte synns så spelar det ju ingen roll.
"The animals of the world exist for their own reasons.
-
Skär till frigolitskivan lite mindre än botten. Då kan man lägga sand framför den, och på sidorna. Så döljs frigoliten.
Men det visste du förståss redan...Kontrollera att hjärnan är inkopplad innan munnen ansluts
Min zoon:
http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=902526
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Birgitta WSkär till frigolitskivan lite mindre än botten. Då kan man lägga sand framför den, och på sidorna. Så döljs frigoliten.
Men det visste du förståss redan...Jag ska nog inte ha den över hela bottnen, utan bara på den bakre delen där jag kommer att ha stenar.
"The animals of the world exist for their own reasons.
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av cobraKolla upp så att den inte är antimögelbehandlad för då kan det gå illa...Kommentar
-
Sedan kan man väl använda sig av liggunderlag med?? Det har vi tänkt göra.Goa hälsningar, MariaMin hemsida
Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Nusse10 mm * 60 cm * 120 cm kostar fashionabla 9.- på Silvan. Hornbach har inte så tunna skivor.Men var ligger Silvan?
Ursprungligen postat av cobraKolla upp så att den inte är antimögelbehandlad för då kan det gå illa..."The animals of the world exist for their own reasons.
-
Kommentar