vad är det för färgmigment? är det naturliga ämnen behvöer du inte lacka. annars behvöer du det.
Cementbaserad fogmassa
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
hannesc . Det är Nitor färgpigment kvalitetsdeklarerad naturliga och syntetiska pigment, och en där det bara står Färgpigment grönjord OV(KC).Kommentar
-
jag hade nog lackat för säkerhets skull. känns osäkert med syntetiska material. eller ring nitor o fråga.
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
skulle lackat i vilket fall som helst.
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
jag kommer inte lacka min sen. men kommer enbart köra på naturliga ämnen samt inga ancistrus :P möjligen några grenmalar.Projekt:
Kommentar
-
Nu är det lackat med 2 komp lack och har härdat bra, gjorde de första vattenbytena nu och det blir mjölkfärgat i karet. Verkar som att det fanns ohärdad lack bakom frigoliten mellan glas och bakgrunden, men det ser ut som att det bara behövdes sjöljas ut ett par gånger och det fortsätter jag med tills det blir bättre. Nu i efterhand borde jag gjort färdigt bakgrunden utanför karet och lagt i den efteråt, men man lär så länge man lever och tar åt sig av misstagen. Det stora postiva är att den ser förbannat bra ut med grenar som går ut från en sand/lerbank, bilder kommer när det börjar bli "färdigt" med sand och det hela.Kommentar
-
Kommentar
-
så trueProjekt:
Kommentar
-
-
Verkar som man måste vara goldmedlem för att skicka upp bilder ? Det ska ja bli osså nu när man fått upp intresset igenKommentar
-
ja det måste man vara. du får lägga upp på tex http://imageshack.us/ o länka in hitProjekt:
Kommentar
-
Nu är det lackat med 2 komp lack och har härdat bra, gjorde de första vattenbytena nu och det blir mjölkfärgat i karet. Verkar som att det fanns ohärdad lack bakom frigoliten mellan glas och bakgrunden, men det ser ut som att det bara behövdes sjöljas ut ett par gånger och det fortsätter jag med tills det blir bättre. Nu i efterhand borde jag gjort färdigt bakgrunden utanför karet och lagt i den efteråt, men man lär så länge man lever och tar åt sig av misstagen. Det stora postiva är att den ser förbannat bra ut med grenar som går ut från en sand/lerbank, bilder kommer när det börjar bli "färdigt" med sand och det hela.Kommentar
-
Bilder på karet
Hoj folket
Försöker mig på att lägga upp ett par bilder tagna med mobilen, de är i sin tur tagna från min Facebook så de blev inte stora.
Har flyttat och har inte fått igång mina program i datorn där jag redigerar bilder, i vilket fall så är jag grymt nöjd med mitt första försök till bakgrund.
Kommentar
Kommentar