Vad för bakgrund till 240l tanganyika?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • icehacker
    • December 2010
    • 1046

    Vad för bakgrund till 240l tanganyika?

    Sitter och funderar på vad jag ska skaffa för bakgrund till mitt nya kar. Har kollat på BTW rocky/rocky juwel, slimline och lite annat. Såg även någon ifrån gibbon som ochså hette rocky:


    Innerfiltret är borta så komer jag köra ett fluval 405 istället. Karet är ett juwel rio 240l.

    Tar tacksamt emot tips
    60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi
  • icehacker
    • December 2010
    • 1046

    #2
    Ingen som vet ngt om den bakgrunden som jag länkade till?
    60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

    Kommentar

    • Miliimli
      • March 2010
      • 2457

      #3
      Vad vill du veta då? Ser bra ut, så bara du gillar den själv är det väl bara att köra? kommer bli snyggt sen

      Kommentar

      • icehacker
        • December 2010
        • 1046

        #4
        Ursprungligen postat av Miliimli
        Vad vill du veta då? Ser bra ut, så bara du gillar den själv är det väl bara att köra? kommer bli snyggt sen
        Vill mest veta om den ser väldigt plastig ut, kollar man på juwel-bakgrunderna så ser de ju rätt ok ut på en bild på nätet men IRL ser dom superlöjliga ut :P

        Förstår ju att man inte får BTN-kvalitet om man inte faktiskt köper BTN men undrar mest vart denna skulle stå på en skala mellan BTN och Juwels?
        60l Yngel | 240l Mix | 450l Malawi

        Kommentar

        • Stefan_olausson
          • August 2011
          • 97

          #5
          Även jag är nyfiken på dessa. Mitt nya har 60cm i höjd och 160l så är nyfiken på om det skulle se väldigt konstigt ut att ha tex ett hörn med sådan bakgrund?

          Kommentar

          Arbetssätt...