Vad har ni för inredning????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • danne97
    • March 2011
    • 6

    Vad har ni för inredning????

    Hej! Jag tycker det är jätte roligt med lite kul inredning i akvarium som t.ex slott,stenar,broar,båtar och allt möjligt så vad har alla för inredning i sinna akvarium??
  • Miliimli
    • March 2010
    • 2457

    #2
    Sten, rötter och växter

    Kommentar

    • robidobban
      • March 2009
      • 652

      #3
      samma här, sten, rötter och växter, fast jag har en kvarn med ett vatten hjul i mitt minsta akvarium.

      Kommentar

      • Torreador
        • April 2010
        • 523

        #4
        Inte så kul kanske men jag har en liten cocacola flaska i mitt svartvattenkar. Jag tycker att den passar in perfekt för det ligger mycket sådant i våra sjöar (tyvärr).
        Bifogade filer
        Följ mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle på:

        www.bondmoran.nu

        Kommentar

        • Miliimli
          • March 2010
          • 2457

          #5
          Ursprungligen postat av Torreador
          Inte så kul kanske men jag har en liten cocacola flaska i mitt svartvattenkar. Jag tycker att den passar in perfekt för det ligger mycket sådant i våra sjöar (tyvärr).
          Jag tycker det är ganska kul! Och mer naturtroget än sådana där fejkkrukor man kan köpa i djuraffärerna

          Kommentar

          • hannesc
            • December 2009
            • 13085

            #6
            jag tycker att saker som lott,stenar,broar,båtar och allt möjligt absolut inte hör hemma i akvarium så jag har också bara sten,växter o rötter.

            jag vill att mina kar ska se naturliga ut o inte massa leksaker o onaturliga grejjer i karen.

            så för mig är det ett big no no.

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              #7
              Jag kör det "naturliga" stuket med, men för den skull är jag inte anti mot andra prydnadssaker som man kan ha i ett akvarium. Fiskarna bryr sig inte, utan det är du som betraktare/användare som anser om det gillas eller ej.
              Men detta förutsätter att de sakerna är ok att ha i akvarium, och sådana tillbehör som finns att köpa i zoobutiken bör vara det.
              Måånga gånger kan dessa tillbehör göra att nya akvarister tillkommer, unga som gamla.
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • Mysgrisen
                • January 2010
                • 182

                #8
                I mitt stora och i räk-kuben har jag rötter, stenar och växter. Barnen har fått ett 60 liters kar där de får ha " vad de vill". De har en rosa snigel och en grön drake i karet. Även en annan ruinliknande grej har de också. Förutom rötter, stenar och växter.

                Kommentar

                Arbetssätt...