Hur är dessa kar? Funderar på ett Cocoon 3 på 30 x 30 x 35 cm på 31 L eller ett Cocoon 7 45 x 30 x 32 cm på 43,2 L. Jag har ingen erfarenhet av akvarium så jag vet inte om dessa kar är bra eller ej. Någon erfarenhet, bilder på färdiga kar? Vad kostar de ca?
Erfarenhet av Cocoon från Aquatic Nature?
Kollaps
X
-
har två ett 21L och 31.rätt roliga men man måste byta vatten mycket .låter rätt mycket också men bara om man är känslig .roliga att inreda mycket med växter är posetivt i dessa akvarium snyggt och väldigt bra för vattnet.och ha inte för mycket med fisk idom .lite som en lampa i mitt vardagsrum.kostar typ 1000kr .här kan du titta på mitt lilla kar.http://www.zoonen.com/forum/visadisk...fKeyword=&p=30 -
Kommentar
-
Det finns en massa små trevliga arter man kan ha i 31 liter utan att byta vatten ideligen.
Fast pyttefiskar - som små rasboror, Sundadanio, Sawbwa, Dario och dvärgkulfiskar - ser man alldeles för sällan i affärerna. Det verkar som om vi akvarister är för snåla för att köpa fiskar på 2-3 cm när man kan få dubbelt så stora för samma peng.
Om du bor i Stockholmstrakten är ett besök på Södermalms akvarieaffär att rekommendera.Senast redigerad av Daniel Blom; 02 August 2008, 12:30.Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
och framgången är given. Samuel Clemens
Mina bilderKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Dogman (som är grossisten) har inte Cocoon i sin prislista så chansen är nog rätt litenAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Senast redigerad av åheim; 11 January 2013, 20:12.Viva Leo BuscagliaKommentar
Kommentar