Starkt, snyggt kompromiss.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • 56ovwal
    • October 2005
    • 93

    #31
    Hur har det gått med ditt akvarium, ´Frågvis´ ? Jag är väldigt nyfiken på resultatet. Alltid roligt med akvarister som gör något annorlunda och utöver det vanliga. Vågar man hoppas på bilder ?
    Den som har flest prylar när han dör vinner

    Kommentar

    • Frågvis
      • October 2005
      • 1204

      #32
      Skolan tar mycket tid och sedan har jag varit med i en dramamusikal, det var fantasiskt roligt, sista föreställningen var idag kl1100.

      Imorron har jag en redovisning, på fredag prov.

      Jag måste handla en tub silikon till. Jag ska limma övriga stag i helgen. 3st mittstag, och två långstag, sedan silikona genomföringar i botten. Koppla in pumpar. Fixa mina sumpbehållare. Ordna mina belysningsgrejor. Handla bottenmaterial och filtermaterial. Detta ska jag försöka fixa så mycket som möjligt i helgen.

      Ni får ursäkta projektet har dragit ut på tiden lite, jag tänkte ha akvariet igång innan nyår. Men nu har jag skjutit fram tidsramen något. vatten, belysning och växter innan Januaris slut är nu planen.

      Jag hämtade mina grejor som jag beställt från pwss på posten idag. Är väldigt nöjd med grejorna.

      Roligt att ni är intresserade av mitt projekt. Lite fler bilder kommer, så småningom. Jag konstarerar att jag skulle ha använt mer tejp när jag silikonade. Blir tvungen att skära bort lite skavanker framöver.
      Den som frågar får veta

      Kommentar

      Arbetssätt...