Djuraffärer på nätet??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mirage_Nanonen
    • November 2004
    • 4

    Djuraffärer på nätet??

    Jag har letat över hela nätet (ungefär) o har svårt för att hitta en bra sida där dom säljer fiskar o visar priser på fiskar o annat...de verkar bara finnas informations sidor o där finns inget men undrar om man kan få lite tips o adresser? gärna över affärer över göteborgs trakten men de kan vara överallt ifall nån annan vill ta en titt =) tack //Mirage
    Iori Yagami
  • Karon
    • January 2002
    • 3170

    #2
    http://discus.ms/ ligger i Karlstad iofs, men i alla fall något.
    Dä årner sä allti, å jör dä int dä så kvetter dä !

    Kommentar

    • twistedfish
      • August 2003
      • 140

      #3
      Vad gäller fiskar så blir det mycket svårt(dyrt) att skicka iväg till kunderna(om man bortser från killifiskar). Då posten inte respekterar märkningar på paket som man skickar. Jag har själv en internet butik men säljer bara tillbehör då jag har kollat upp vad gäller skicka fiskar och då går det bara att skicka med tåg och då måste mottagaren möta upp vid tåget när det anländer vilket ett mer jobb för både köparen och säljaren. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad företaget hette som provade med att skicka fisk med posten men det var inte många fiskar som kom fram levande. Det ska finnas någon som säljer ovanliga fiskar via nätet och leverar via tåg jag kommer tyvärr inte ihåg det namnet iheller då det är över ett år sedan jag hörde talas om dent
      220 l med Sorgmanteltetror, Svart fantomtetror, Kejsartetror, Rasbora hengeli, två botier, en mal som jag köpte som blå antennmal(har inte hittat den på senare tid) samt en annan mal som jag inte har hittat här på zoopet. Har nu även köpt två l-66 malar. Plus en del kejsartetra yngel

      Kommentar

      Arbetssätt...