Hur stor är schansen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Shepard
    svarade
    Tack Ja, gör det, men då får du vara goldmedlem, eller länka till bilderna från en annan sida, t.ex zoonen.

    Lämna en kommentar:


  • FamiljenMårtensson
    svarade
    Iiwh, Micke, dina katter är jättesöta =) Ska nog ladda upp en bild på min katt snart =D

    Lämna en kommentar:


  • FamiljenMårtensson
    svarade
    Gud vad gullig hon var, Kajsa. Hoppas att Du hade kul med henne under alla år. . . Min hamster dog för 1 år sedan, har en rund liten ''gravplats'' där även 2 av mina fiskar är begravda.

    Hoppas att d inte har hänt min mise nåt under sina 2 år. Hon är pigg o glad o när man är ensam hemma följer hon efter en =P
    Senast redigerad av FamiljenMårtensson; 07 November 2008, 16:55. Anledning: Kluddigt skrivet

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av solis
    Äntligen har jag fattat hur man får in bilder så här, Får se hur lång tid nästa grej tar att komma på. Ivarje fall kommer bilderna på mina katter här.
    [ATTACH]14762[/ATTACH]
    sessan och Willis som är syskon.
    [ATTACH]14764[/ATTACH]
    Smoky som är 13år
    [ATTACH]14763[/ATTACH]
    Max
    Bättre sent än aldrig Mycket fina

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Äntligen har jag fattat hur man får in bilder så här, Får se hur lång tid nästa grej tar att komma på. Ivarje fall kommer bilderna på mina katter här.
    Klicka på bilden för större version

Namn: 2008-09 048.jpg
Visningar: 1
Storlek: 75,9 KB
ID: 2102714
    sessan och Willis som är syskon.
    Klicka på bilden för större version

Namn: PICT0017.jpg
Visningar: 1
Storlek: 149,4 KB
ID: 2102716
    Smoky som är 13år
    Klicka på bilden för större version

Namn: PICT0004a.jpg
Visningar: 1
Storlek: 62,0 KB
ID: 2102715
    Max

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av solis
    Så fina dom var, hade också en katt som hette Tussi och hon hade samma färger som din Pyret.

    Har skickat in för att bli goldmedlem nu så då kan jag sätta in lite foton då. Även på Pippi som någon trodde inte fanns.
    Ok, låter bra Du får säga till när du har lagt in lite bilder.

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Så fina dom var, hade också en katt som hette Tussi och hon hade samma färger som din Pyret.

    Har skickat in för att bli goldmedlem nu så då kan jag sätta in lite foton då. Även på Pippi som någon trodde inte fanns.

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Kajsa var svartsköldpadd.

    Här är en bild på dem, som jag inte tror finns här:


    Bläddra, så ser du fler bilder

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Så fina katter
    Hade en gång för längesedan en katt som hette Pyret och hon var sköldpaddsfärgad..
    Också haft en helgrå som din.

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av solis
    Hur gammal kan hon varit då?
    Vad heter hon?
    Hur ser hon ut?
    Tja, runt ett halvår kanske. Hon heter Pyret, men kallas för Fjant eller Lillfjant

    Har bilder på henne och Rufus i mitt galleri

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Hur gammal kan hon varit då?
    Vad heter hon?
    Hur ser hon ut?

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Hon satt utanför min dörr, och såg ut som "snälla släpp in mig", lite väl smal över halsen och ryggen, och så.

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Jag tror att man kan översätta det till ha galen (gör allt för att få det). Hång är väll ett hallänskt slanguttryck.

    Kom hittekatten själv eller kom någon annan med den?

    Max är också en hittekatt men det var en granne som kom och undrade om jag ville ha honom (han låg under hennes hus och jamade och kunnde själv inte ta honom), han var väll runt 3 månader. En av mina katter hade blivit påkörd veckan innan så därför fanns det en plats till honom här.
    Solis

    Lämna en kommentar:


  • Shepard
    svarade
    Ursprungligen postat av solis
    Satt själ och funderade på hong det ska väll vara hång (glad i mat du vet)vet inte vad som flög i mig

    Det är många år sen jag lärde honom men även fast jag inte gjort det på något år så kommer han ihåg det.

    Hur många katter har du?

    Det roliga eller vad man ska säga är att när lucas dog (han var ledare)så undrade jag vem som skulle ta över hans roll, och det var den jag minst anade av dom, det blev Willis som är den mest skygga och försiktigaste av dom, det trodde jag aldrig.
    Solis
    Har aldrig hört hång heller

    Jag har en katt som bor hos mina föräldrar (Rufus ligger i mitt knä och tvättar sig nu) tillsammans med en hittekatt.

    Lämna en kommentar:


  • solis
    svarade
    Satt själ och funderade på hong det ska väll vara hång (glad i mat du vet)vet inte vad som flög i mig

    Det är många år sen jag lärde honom men även fast jag inte gjort det på något år så kommer han ihåg det.

    Hur många katter har du?

    Det roliga eller vad man ska säga är att när lucas dog (han var ledare)så undrade jag vem som skulle ta över hans roll, och det var den jag minst anade av dom, det blev Willis som är den mest skygga och försiktigaste av dom, det trodde jag aldrig.
    Solis

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...