Siameskatter... :)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PetitJolie
    • September 2006
    • 362

    Siameskatter... :)

    Hejhopp. Undrar om det finns någon mer som har en siameskatt?! Dessa katter är helt underbara. Otroligt intelligenta, ibland är det nästan lite läskigt vad mycket de fattar. Siameser gör oxå en del roliga saker. En liten siameskattunge jag kände brukade sova i en blomkruka... Skönt o ligga i jorden kan jag tänka
    Själv har jag en hona på sju år o hon är min lilla bäbis. helt Wunderbaar
    skulle kunna berätta otaliga episoder om hennes upptåg, men det skulle ta låååång tid...
    /Hann inte med akvarierna, så nu lever jag på andras drömbyggen!
  • miluhe
    • June 2006
    • 2090

    #2
    Håller med jättefina katter. har redan 4 birmor så har inte plats för en Siames men hade jättegärna velat ha

    Kommentar

    • Insomniac
      • December 2004
      • 310

      #3
      Jag har alltid velat ha en siames. Har en katt som är halvt bombay som har lite siamesliknande drag. Hon gör också en massa tokigheter, bland annat skäller hon och sover på de allra konstigaste ställena.

      Kommentar

      • LinneaHYLK
        • October 2006
        • 206

        #4
        Japp, jag har en siames på ungefär ett år, jättevacker.. Men har krage för tillfället =(

        Kommentar

        • PetitJolie
          • September 2006
          • 362

          #5
          Oh, trevligt att det fanns några som har/tkr om siameser!!
          Var först skeptisk, men nu skulle jag inte kunna tänka mig någon annan kattras!

          Oh; LinneaHYKL, vad har hänt med missen??
          Min katt har haft krage vid två tillfällen. Bl.a en gång när hon käkat julgransglitter... hehe...:P
          /Hann inte med akvarierna, så nu lever jag på andras drömbyggen!

          Kommentar

          Arbetssätt...