Här låg vår katt Mulle i morse! Jag tänkte först jaga bort honom men såg kameran, tog foto och jagade iväg honom sedan. Varför väljer en katt att lägga sig i brödkorgen??
ibland väljer katter konstiga sovställen!
Kollaps
X
-
ibland väljer katter konstiga sovställen!
Taggar: Ingen -
Våra katter gillar att ha stöd för ryggen & en "kudde" när de sover, så de ligger ofta i just korgar. Ser dock ut som om eran brödkorg är lite för liten för Mulle, kanske skulle skaffa en lite större korg med en mysig filt åt honom?Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande! -
Kommentar
-
Ursprungligen postat av solbackaMulle brukar annars ligga i en av skinnfotöljerna eller på en av stolarna i vardagsrummet som har plychsäten. Jag har aldrig sett han ligga i brödkorgen förrut.
Så här liten är korgen när han sitter upp. Mulle är en stor katt!Gulligt var det hur som helst!
Kommentar
-
En av våra katter låg alltid på akvariet när jag var mindre. Katter väljer varma ställen. i alla fall våra. Vi har haft katter hela mitt liv, och de ligger lite här och där. Våran katt nu är lite för bekväm av sig att hon ibland lägger sig under spisen när vi eldar. Hon födde kattungar där inne en gång, just för att de va varmt och mysigt.Kommentar
Kommentar