bilder på era katter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • andreassofus
    svarade
    maxrobban.. vilken go katt.. du har verkligen gett honom ett lyxliv.. ´skämmer bort honom med duntäcke och allt .. tummen upp.

    Lämna en kommentar:


  • neon_kimpan
    svarade
    här är en bild på våran katt som förmodligen har det knasigaste namnet på zoopet LISSABON. obs: det var syrrans kille som kom på namnet då de hade katten förut http://i35.photobucket.com/albums/d1...ntvttarsig.jpg

    //kim

    Lämna en kommentar:


  • miiaoo
    svarade
    Här kommer en till av mina missar

    Detta är Mysan som är drygt 5 år.
    En till av katterna som skulle avlivas som kattunge eftersom ingen ville ha henne. Hon flyttade hem till oss och har visat sig vara en riktigt cool katt.
    Hon kan öppna dörrar, hon har varit med på hundpromenader tidigare när hon var utekatt.
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • mange993
    svarade
    eftersom jag fick ta bort bumbi imaj skaffades smulan för att snuttan bara gick och skrek (lockade) efter bumbi. det gick jättebra i 1 1/2 månad men sen har det vart kaos den lilla jagar den stora den stora fräser och flyr.
    nu har det börjat att lugna sig dom kan till och med ligga nära varann ibland
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • trollet85
    svarade
    maxrobban, men herregud! vilken COOL katt!!! sån misse hade jag också velat ha som står o väntar utanför mataffären och som följer med en på det viset o stannar när man stannar osv gu vilken go katt!

    Lämna en kommentar:


  • batski
    svarade
    Han låter verkligen som en riktigt underbar katt Du är lyckligt lottad som har en sån katt!

    Lämna en kommentar:


  • MaxRobban
    svarade
    Ursprungligen postat av batski
    Vilken underbar katt Men du kanske skulle börja ge honom dietmat.
    mm han skulle behöva gå ner lite i vikt, men jag ska börja att motionera han mer.. för han gillar att vara ute o gå. Då han själv går ut så går det inte så fort och han sitter mest på altanen eller kanske går runt huset... så blir inte mkt motion det.. men är jag ute och går så hänger han på.. han går fot som hundar och stannar om vi kommer till en gata. Går jag in o handlar eller hämtar mat.. så sitter han utanför.. om nu inte ngn öppnar dörren för då kliver han in i affären eller på matstället.. han tycker inte alls det är konstigt att gå in på min lokala kinakrog.. Han har inte riktigt fattat att han är en katt,

    Lämna en kommentar:


  • batski
    svarade
    Vilken underbar katt Men du kanske skulle börja ge honom dietmat.

    Lämna en kommentar:


  • MaxRobban
    svarade
    Här kommer min katt Trulsen. Han är 6 eller 7 år gammal. Han kom hem till oss en vinter då det var ovanligt kallt. Enligt vetrinären var han 1 eller 2 år då. Mager och med knappt ngn päls. Förtvivlat försökte han komma åt svålen från skinkan som hängde stelfrusen i ett träd.
    Han fick en koja med frigolitlåda och mattor på altanen och började bo där inne och fick mat. Efter en vecka vågade han sig fram och flyttade in.

    Idag är han kastrerad, har kattlucka och sover i duntäcke och är en helt underbar katt. Han tycker om att åka bil, gå med bort och hälsa på folk, går lös som en hund om man är ute och går. Han tycker inte alls det är konstigt att vara på fest med 100 människor i ett partytält som han aldrig träffat. Grannen fyllde år och hade stor fest och han kom dit och stannade i 6 timmar tills det var dags att gå hem. Så en mkt speciellt katt detta...

    Han är idag lite för tjock eller som han tycker.. kraftigt byggd... men en älskad katt är detta som fått ett gott liv till slut efter att ha varit en bostadslös katt.

    Hälsn Robban
    Bifogade filer

    Lämna en kommentar:


  • trollet85
    svarade
    solbacka, japp det är en perser =)

    Lämna en kommentar:


  • Marcus.N
    svarade


    min katt kurre (det är en hona)

    Lämna en kommentar:


  • Bette
    svarade
    tack då vet jag det.

    Lämna en kommentar:


  • solbacka
    svarade
    För att lägga in bilder måste man vara guldmedlem

    Lämna en kommentar:


  • Bette
    svarade
    Har inte lärt mej hur man visar bilder här på zoopet, så jag berättar istället. Jag har 5 katter. Mormor Mimmi 10 år, svart. Mamma Lotta 7 år, gråspräcklig. Hennes 3 ungar 4 år., Ofelia,vit ,svart ,röd. Nelli, svart,vit, röd. Nalle röd. Har också haft Mimmis mamma Gullan och hennes pappa Oliver. Men nu blir det inga mer kattungar för alla är kastrerade. Har en golden retriever också.Kiwi 5år. Alla är sams , så det är inget problem att ha dom ihop.

    Lämna en kommentar:


  • solbacka
    svarade
    Söt! Perser?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...