Kraffsande katt

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elektronikfreak
    • February 2013
    • 55

    #31
    Ursprungligen postat av Stew
    Hej,

    problemet är löst sedan ett år tillbaka. Jag vill bara ha stängt denna tråden nu, då jag är trött på alla påhopp. Har försökt rapportera den för att få den stängd. Men inget har hänt.

    Det är en 3-årig honkatt som är kastrerad. De är inne så ofta som vi vill ha in dem. Försöker släppa in dem dagligen, men ibland blir det mer sällan. Det är som sagt utekatter, lantkatter (som en väldigt stor del av sveriges katter är).
    Aha... missade att tråden var ett drygt år gammal. Sorry!

    För övrigt var inte mina tre frågor ämnat som ett "påhopp" utan dels var jag nyfiken i största allmänhet o dels tänkte jag att jag ev kunde vara till hjälp eftersom jag har hyfsad stor kunskap om utekatter eftersom jag själv har alla mina katter som utekatter under den varmare årstiden. Det enda de gör inomhus sommartid är att äta o dricka o lägga sig där det är svalast när det är för varmt ute.

    Att "radera" tråden är väl inte aktuellt eftersom inte tråden i sig bryter mot svensk lagstiftning eller något annat som admin kan reagera på. Däremot kan h*n naturligtvis låsa tråden mot mot framtida inlägg.
    Elektronikfreak
    Elektronikfreaks fotoalbum
    Videofotografen
    Stoned Records

    Kommentar

    • Stew
      • July 2004
      • 1736

      #32
      Ursprungligen postat av elektronikfreak
      Aha... missade att tråden var ett drygt år gammal. Sorry!


      För övrigt var inte mina tre frågor ämnat som ett "påhopp" utan dels var jag nyfiken i största allmänhet o dels tänkte jag att jag ev kunde vara till hjälp eftersom jag har hyfsad stor kunskap om utekatter eftersom jag själv har alla mina katter som utekatter under den varmare årstiden. Det enda de gör inomhus sommartid är att äta o dricka o lägga sig där det är svalast när det är för varmt ute.

      Att "radera" tråden är väl inte aktuellt eftersom inte tråden i sig bryter mot svensk lagstiftning eller något annat som admin kan reagera på. Däremot kan h*n naturligtvis låsa tråden mot mot framtida inlägg.
      Nej nej,

      Det var inte alls menat till dig på något sätt. Sorry om du uppfattade det så! Inte alls min mening!
      Det var bra och konstruktiva frågor du kom med
      540l Malawi
      180l Växt / sällskapskar
      90l odlingskar
      50l odlingskar / karantänskar

      Kommentar

      • elektronikfreak
        • February 2013
        • 55

        #33
        Ursprungligen postat av stew
        nej nej,

        det var inte alls menat till dig på något sätt. Sorry om du uppfattade det så! Inte alls min mening!
        Det var bra och konstruktiva frågor du kom med
        ok ...
        Elektronikfreak
        Elektronikfreaks fotoalbum
        Videofotografen
        Stoned Records

        Kommentar

        Arbetssätt...