katt+fotfil

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Christoffer_G
    svarade
    Min katt älskar med plastpåsar..blir galen på han speciellt när han uggar på dom om nätterna hehe:P..sen älskar han små trånga lådor där han kan gå in och sova i=)

    Lämna en kommentar:


  • wowilolmoma
    svarade
    hon typ stirrar på den sedan kan hon försöka röra den men vågar lixom inte :P så det kan typ se rätt så kul ut XD hon typ "slår" med tassen jättenära men rör den aldrig

    Lämna en kommentar:


  • sissi.
    svarade
    Ursprungligen postat av Dexter
    *s* Nej, men de är ju helt klart olika personligheter de små katterna. Min ena älskar frukt! Tar vi fram vattenmelon, äpple, banan, jordgubbar, päron, ja nästan vilken frukt eller bär som helst, kommer han som ett skott och tigger tills han får smaka. Han älskar det!
    frukt det var ovanligt!

    Lämna en kommentar:


  • Dexter
    svarade
    *s* Nej, men de är ju helt klart olika personligheter de små katterna. Min ena älskar frukt! Tar vi fram vattenmelon, äpple, banan, jordgubbar, päron, ja nästan vilken frukt eller bär som helst, kommer han som ett skott och tigger tills han får smaka. Han älskar det!

    Lämna en kommentar:


  • Rosali
    svarade
    Nej, det har jag inte hört något om tidigare. Men alla katter har något lustigt för sig. Min ena ska ligga på fötterna på oss. Helst ska man stå mitt på golvet. Då spinner och kurrar han som mest. Inte det roligaste man gör, att stå mitt på golvet med en spinnande katt på fötterna.

    Lämna en kommentar:


  • sissi.
    svarade
    Alla katter har lite egendomliga saker för sig.
    Min katt har någon sorts fixering vid plastpåsar, kan slicka på dom i en halvtimme nästan. fråga: stirrar hon bara eller gör hon något med den?

    mvh katt och fisk människa

    Lämna en kommentar:


  • wowilolmoma
    svarade
    nån?

    Lämna en kommentar:


  • wowilolmoma
    startade ett ämne katt+fotfil

    katt+fotfil

    Hej

    Min katt har legat i tvättstugan och stirrat på en gammal fotfil flera timmar om dagen! det är ju något med matrialet typ.
    Nu undrar jag om eran/era katter är intreserade av fotfiler.

    // Wilma
Arbetssätt...