Min post handlade inte om en enskild post då jag kan förstå att när man har svaga argument griper man efter halmstrån. Min post var en som jag undvikit att skriva tidigare då jag finner ditt beteende vara en genomgående trend där du plockar ut den lilla bit som passar dit syfte och väljer att förstärka den för att skapa sensation. Har reagerat flera ggr men valt att inget skriva då jag vill hålla mig till temat och trott i min enfald att du gör detta av misstag men uppenbarligen är det en genomtänkt plan som du använder för att förstärka ditt sätt at se på saken istället för att komma med vettiga argument. Kalla mig lat om du vill men jag tänker inte scrolla tillbaks 223 sidor för att visa exakt vad jag menar då du vet mycket väl men väljer att att leka sensationsjournalist istället för att vara seriös.
Jag hade uppenbarligen fel när jag trodde att oseriös inte var ditt önskade intryck, du är helt enkelt så svag i dina argument att det är din taktik. För DET MISSTAGET ber jag om ursäkt. Vet nu att jag kan bortse från dig då du är vad som brukar kallas för ett forumtroll, m.a.o någon som väljer sina ord enbart för att att skapa osämja och onyanser i en disskussion. Ska genast avstå från att kommentera din inlägg vidare då de uppenbart inte är värda min tid.
Tråkigt att komma till den insikten då jag hade full respekt för dina inlägg tidigare.
Jag hade uppenbarligen fel när jag trodde att oseriös inte var ditt önskade intryck, du är helt enkelt så svag i dina argument att det är din taktik. För DET MISSTAGET ber jag om ursäkt. Vet nu att jag kan bortse från dig då du är vad som brukar kallas för ett forumtroll, m.a.o någon som väljer sina ord enbart för att att skapa osämja och onyanser i en disskussion. Ska genast avstå från att kommentera din inlägg vidare då de uppenbart inte är värda min tid.
Tråkigt att komma till den insikten då jag hade full respekt för dina inlägg tidigare.
Kommentar