Min lilla stackare.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    Min lilla stackare.

    Min lilla mysing har blivit sjuk, så vi fick åka med henne till djursjukhuset. De ville att hon skulle stanna över natten, så nu är hon där, alldeles ensam. Min stackars lilla älskling, när de skulle gå iväg med henne slet hon sig ur kopplet, hon var inte alls glad. Och nu får hon sova ensam inatt.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.
  • Tenkare
    • May 2005
    • 2519

    #2
    Vet hur det var första gången jag skulle lämna bort min hund till djursjukhuset. Övervägde faktiskt att campa utanför.
    Men när jag hämtade honom dagen efter har jag nog aldrig fått så mycket kramar och pussar av han som jag fick då.
    Önskar dig lycka till.
    Neca eos omnes, deus suos agnoscet


    Min zon Min Tenkare

    Kommentar

    • maria_
      • March 2007
      • 2867

      #3
      Hon fick komma hem idag. Det känns som hon har varit där en vecka, fast det egentligen bara är ett dygn. Min lilla gosing, nu måste jag gå och gosa med henne.
      Med vänlig hälsning,
      hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

      Kommentar

      • Pumis
        • December 2006
        • 118

        #4
        Ohh, vilken tur att hon slapp stanna stanna längre. Hittade veterinärerna vad som var fel då? *Undrar* Gosa nu mycket med henne.. man vet aldrig vad som kan hända. Lev i nuet.

        Mvh/Hanna
        Pumis, sannerligen fiskbesatt från topp till tå!

        Kommentar

        • maria_
          • March 2007
          • 2867

          #5
          Hon hade haft diarre innan, så hon hade fått vätskebrist. Men det var hemskt läskigt, att hon skulle bli så påverkad av det att hon inte kunde gå.
          Med vänlig hälsning,
          hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

          Kommentar

          Arbetssätt...