Ge MIG ett hundnamn!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    #16
    Ursprungligen postat av Inka
    Bra förslag hittills... fast Kiara och Gissa är uteslutet... vår tervuerenkompis heter Kiara och min mosters undulat hette Gissa, det känns lite... upptaget...
    Attack är skitabra fast man får vara försiktig om man träffar hundrädda människor...
    Den rackaren heter Nemo efter fisken o den samojden vi hade innan heter Kaloohaa
    Bifogade filer
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS

    Kommentar

    • jolon
      • December 2002
      • 1075

      #17
      Ser inte hunden ut att heta karo?
      My internet should be readonly.

      Kommentar

      • Akka&Asta
        • April 2006
        • 34

        #18
        Storm?

        (Om hunden var väldigt vild alltså! Bäst på engelska, men visst funkar "Storm" även på svenska...)

        Kommentar

        • smurfmats
          • February 2003
          • 3538

          #19
          lurvas såklart!
          tråden om fjärilars lek!

          Kommentar

          • Inka
            • July 2005
            • 1233

            #20
            Det blev en Arrak. Tillräckligt snärtigt för mig. Problemet är bara att vi har vant oss vid att kalla honom för valpen, pinkofino (när han kissar inne), lillprutten och en massa annat så det lär ta ett tag innan vi lyckas kalla honom vid namn.
            Tack för alla förslag iallafall! Alltid bra att få så att det sätter igång hjärnsnurran lite =)
            Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

            www.kvitter.n.nu

            Kommentar

            • StefanA
              • March 2006
              • 124

              #21
              Jack hette min hund, Arrak hette en nära bekants finnspets som även hade en finnspets vid namn Jack. Bra namn bägge. Saknar Jack som var min bäste kompis.

              Kommentar

              • Inka
                • July 2005
                • 1233

                #22
                Arraks pappa heter Jack! Mmmm, jag har alltid gillat namnet Arrak sen min moster var sambo med en kille som hade en vorsteh som hette Arrak i stamtavlan. Han kallades inte så däremot.
                Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

                www.kvitter.n.nu

                Kommentar

                Arbetssätt...