Bilder på era hundar..
Kollaps
X
-
jag vet inte direkt hur amstaffen e men jag har 2 engelska staffar och dom e helt underbara ibland går det inte så bra med andra hundar men det tycker inte jag är hela världen dom är gosiga,sällskapliga ska gärna vara med hela tiden,vaktar gärna bil och hem om det ringer på eller knackar de tycker jag bara är bra,men så fort man öppnar dörren så ska dom hälsa så fort och så mycke som möjligt.dom skulle aldrig kunna bita någon bara slicka ihjäl.de man oftast hör om kamphundar och deras dåliga beteende är antingen att dom e sjuka eller att dom har hamnat hos felägare (det finns många sådana)tyvärr. -
-
Tänker på er. Hoppas ni får en bra jul ändå. Lilla Linus firar nog jul i hundhimlen med Bla 2 av mina hundar. Daisy och Doris. Dom har det säkert bra.Lämna en kommentar:
-
Är man 14 år har man rätt att verka lite "hängig"
http://www.svt.se/content/1/c6/68/36/66/Linus_liten.jpg
Veterinären gissade på en hjärntumör.Lämna en kommentar:
-
Försöker infoga länken till min hund. Hoppas att det fungerarJag hämtade henne på arlanda förra året. Hon är en vacker greyhound tik på 5,5 år.
Det är tre bilder som avlöser varandra.Lämna en kommentar:
-
jo jag kom och tänka på amstaf. det är en hund jag har varit sugen på länge, jag är van hundar sen tidigare men jag skulle vilja veta mer om hur den är i sättet, rädd och agrisev eller lung och brursig inte så mycket om omgivningen.
det fins ju så mycket myter om amstaf tuvärr käner jag ingen som har en det hadde varit det bästa för att se hur dom är i syket
nån som har några tips?
Mvh NiklasLämna en kommentar:
-
Bivvilis Bacchus of Hanibal
Sen in på Kull Info och B kullen. Näst längst ner.
Hade inga bilder på den här datorn >_<Lämna en kommentar:
-
En länk till vår blandishane Birk, collie/flatcoated retriever.
God JulLämna en kommentar:
-
Här är en större bild på Viggo schnauzer p&s..
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: