Vad göra med skällande hund

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    #16
    Här snackar vi om raka bud i ett inlägg på en tråd som dog för lite mer än 4 år sen men bättre sent än aldrig och hunden har kanske skällt hela tiden

    Våra grannar har en liten hund som jag funderat på att strypa varje gång den släpps ut för den gör inte nåt annat än att skälla och dom som äger den säger aldrig till och försöker lära den nåt annat än att det är ok att sitta vid staketet och glo och skälla.

    Min hund skäller oxå förviss men det gör hon 99% bara när nån ny kommer hem till oss och ringer på ytterdörren, sen när dom hälsat så är hon tyst.
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • Nubi
      • March 2009
      • 9026

      #17
      Har du ingen hagelbössa, Gör det när ägarna går in i huset och stänger dörren
      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
      Fiskbloggen

      Kommentar

      • drd
        • March 2004
        • 5586

        #18
        Har tyvärr inte hjärta till det dock och hagelsprakare har man ju inte nån
        ________________________________________________

        Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

        Kommentar

        • Caroline&Minna
          • November 2009
          • 2

          #19
          Google vettu

          Visste dock inte att den dog för 4 år sedan, men även om jag vetat det hade jag nog svarat ändå för det var det första som kom upp när jag googlade på hund som skäller..! Så folk som gjort samma sak ska inte behöva läsa att ett redigt stackel är vad som behövs.. men men..

          Life goes on.. De kanske har det bättre nu Håll tummarna!

          ...och tack för påpekningen

          Kommentar

          Arbetssätt...