Inte så sött men ett bidrag från idag på två av mina små knähundar...
Söta hundbilder
Kollaps
X
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Mycket ballt med kantarellsök. Det har jag funderat på att prova med Kailzie också!
Och så, även om det kanske är lite fusk med pyttevalpar måste jag få bjuda på dessa som jag tog idag! XD
Och så mamma hund som är listig nog att förstå att hinken med bandagepaddar är BRA mycket bekvämare än ett kallt stallgolv klockan sex på morgonen. ; )
"They seek him here, they seek him there... Those Frenchies seek him everywhere. "
~25l vattenKommentar
-
Ååååååååååååååååååååååååååh!!! Pickles mer bilder på valparna, de är väl leveransklara nu vaLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
Idag gick hunden och jag på okända trakter i skogen och där hade det gått mängder av hästar, ridspår, där gick vi i 2 timmars tills vi kom fram till ett stall.(igår hade det regnat rejält) När vi kom till bilen hade jag inte en vit/beige hund, hunden hade svarta leddingsmurstagen var SVART!
skönt att mälarn ligger rätt så näraLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
-
Kommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
Kommentar
-
FiskbloggenKommentar
-
, men detta är inte min, dock är det jag som pussas
den här rackarn är snart ett helt år!
Kommentar
-
Vad mycket söta hundbilder. Får väl skicka ett bidrag jag också, på min lilla nykomling i flocken. Han är 8 veckor idag, och jag ska hämta honom den 18 Juni i Kristianstad.
Korten hamnade i fel ordningDet första kortet på valpen är han 7 veckor och på det andra är han 6 veckor. Bannern är på mina två äldre hundar OCH valpen. Ordningen är: Hanen Keiko 7 år. Tiken Kazzie 7 år. Och lillvalpen Speedy 7 veckor.
720L SA-/CA. Övriga
375L Biotop, skalarer
275L Malawi
240L Blandat
Kommentar
-
Ahh vilken söt hårig liten valp!Kommentar
Kommentar