En guide till nybörjar akvariet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GöranE
    • November 2008
    • 735

    En guide till nybörjar akvariet

    Hej!
    Det finns en väldigt bra beskrivining för nybörjaren under tråden

    Kan man inte göra den synlig på något sätt utan att vi zoopeteare skall behöva trycka upp den till första sidan hela tiden?
    Ett förslag kunde vara att sammanställa all kunskap som finns i den tråden till en artikel och lägga den under en länk högst upp på sidan typ
    "Nybörjare läs här" Jag kan tänka mig att hjälpa till med sammanställandet. Mvh Göran
    Jordätare................ inget kommer i närheten!!

    Quidquid latine dictum sit, altum videtur
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    #2
    Jag kan tänka mig att sätta den i ett program som indesign och göra den till en pdf som blir snygg att skriva ut. Vi måste dock ha godkännande av fotografer och skribent.

    Du får gärna kolla det. Sammanställa ett vanligt dokument osv. Vore ju jättekul.

    Kjell kanske kan korrekturläsa och faktagranska.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • Belog
      • January 2009
      • 22

      #3
      Hej!

      På dom olika forumen jag är med på och är även admin på olika så finns möjligheterna att välja "Sticky" & "Announcement" också och då låser man dessa överst i forum tråden men det beror också på vilka rättigheter man har samt vad man har för olika forum applikationer. De flest som jag är på är i php. Vad denna är vet jag ej. Detta är ett förslag man kan kolla men det kanske redan är gjort och jag har inte läst igenom alla trådar ännu så det kanske står att det inte går.

      Allt från mig denna gång ska läsa på mer.

      // Morgan

      Kommentar

      • admin
        Christian Alfredsson

        • November 2004
        • 11220

        #4
        Jag påstår att den är fast nu.
        Christian Alfredsson
        Tekniskt ansvarig Zoopet

        Kommentar

        Arbetssätt...