Annonser?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Annaica
    • February 2006
    • 1177

    Annonser?

    Jag var tidigare gold-medlem men har inte riktigt haft tid till detta intresse (och jag fick ingen påminnelse om att gold-medlemsskapet skulle gå ut ), så därför är jag inte goldis längre.

    Men när jag var det så lade jag upp 2 annonser. Dessa annonser ligger kvar men jag kan inte göra något med dom.

    Även om jag inte har någon rätt att lägga upp annonser när jag bara är en vanlig registrerad medlem på siten så borde jag väl ha rätt att kunna ändra i annonser som redan är upplagda?
    Räkbiten


  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    #2
    Jag skickar ut påminnelser runt den 20:e varje månad. Kolla om det fastnat i skräppostfiltret. Det är ju trots allt ett massutskick.

    Maila till christian@zoopet.com om du vill ha en ny faktura.

    Försvinner goldmedlemskapet så ändras rättigheterna i systemet. Man kan då inte ändra annonser för programmet kollar så man är goldmedlem. Jag kan ta bort dem om så önskas?
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #3
      Hur länge kan annonser ligga kvar, då det finns annonser som är daterade 2006 och borde vara sålda vid det här laget.
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Annaica
        • February 2006
        • 1177

        #4
        Ursprungligen postat av admin
        Jag skickar ut påminnelser runt den 20:e varje månad. Kolla om det fastnat i skräppostfiltret. Det är ju trots allt ett massutskick.

        Maila till christian@zoopet.com om du vill ha en ny faktura.

        Försvinner goldmedlemskapet så ändras rättigheterna i systemet. Man kan då inte ändra annonser för programmet kollar så man är goldmedlem. Jag kan ta bort dem om så önskas?
        Hej,

        Jag har 2 annonser uppe, då får gärna ta bort båda 2. Tack så mycket
        Räkbiten


        Kommentar

        Arbetssätt...