Ändra användarnam?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Raggsockan
    • April 2007
    • 644

    Ändra användarnam?

    Går det överhuvudtaget?
    Jag ville ha bara Sockan men det var upptaget så jag skrev dit 2005 men jag tycker verkligen inte omdet. Kollade nyss upp vem den där Sockan var och det visar sig att denna person endast regisretat sig 2005 och aldrig varit inne igen. Skulle jag inte kunna få det namnet?

    Annars får jag väl ha mitt som jag har. Men det skulle vara kul om jag fick svar.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Ursprungligen postat av Sockan2005
    Går det överhuvudtaget?
    Jag ville ha bara Sockan men det var upptaget så jag skrev dit 2005 men jag tycker verkligen inte omdet. Kollade nyss upp vem den där Sockan var och det visar sig att denna person endast regisretat sig 2005 och aldrig varit inne igen. Skulle jag inte kunna få det namnet?

    Annars får jag väl ha mitt som jag har. Men det skulle vara kul om jag fick svar.
    Man kan byta - maila christian@zoopet.se) och tala om ditt gamla och vad du vill ha istället - men det måste dock vara ett namn som inte redan är upptaget.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Raggsockan
      • April 2007
      • 644

      #3
      Tack. Jag har mejlat honom nu.

      Kommentar

      Arbetssätt...