Fråga om prenumeration..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • toccata
    • January 2004
    • 1238

    Fråga om prenumeration..

    Hej!

    Jag har märkt att alla ämnen jag skrivit själv, eller svarat i, läggs till som prenumeration på min sida med prenumerationer. Varför görs detta automatiskt och finns det något man kan göra för att ändra detta?

    Jag vill själv kunna lägga till de trådar jag tycker är intressanta på prenumeration... Som det nu är verkar det inte fungera, eller så hittar jag dem bara inte bland de mängder av trådar som ligger i den listan. Har letat efter en inställning men hittar ingen

    Det vore så bra om man kunde ha några trådar som man gillar, där någon har ställt en bra fråga, på den listan och kunna hitta den lätt och smidigt... De trådar jag själv skrivit kan jag ju hitta på "Alla trådar skrivna av toccata", lätt och behändigt, de behöver ju inte läggas till på prenumerationer OCKSÅ.

    Vad tycker ni andra om detta...?
    / Ebba
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11220

    #2
    Klicka på snabblänkar -> redigera alternativ. Där kan du välja om du inte vill ha automatisk prenumenation påslagen.
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • toccata
      • January 2004
      • 1238

      #3
      Som jag har letat på den sidan med redigera alternativ!

      Jag såg ju självfallet hela tiden rutan som hette "standardalternativ för ämnesprenumeration", men jag anade inte att det dolde sig en "prenumerera inte" i den lilla rutan där det stod "inget epostmeddelande".

      De som konstruerat hela forumet borde ha gjort en separat bock för prenumerera eller ej tycker jag, så att den inte fanns med bland email-inställningarna

      Tack för hjälpen!!
      / Ebba

      Kommentar

      Arbetssätt...