prenumenera på ämne??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Healena
    • May 2006
    • 1440

    prenumenera på ämne??

    Upptäckte idag att jag tydligen "prenumererar" på vissa ämnen (t.ex associationsleken), och undrar bara hur det kommer sig? På vissa ämnen sitter det en ibockad ruta, men vad jag vet har jag ej själv bestämt detta. Sker detta automatiskt efter man har skrivit ett visst antal gånger i en tråd eller?

    Jag bara undrar..
    Kramar / Helena ..... 30 L , 62 L & 115 L
    // Se upp för geten framifrån, för hästen bakifrån - och för människan från alla håll //
  • Cold
    • March 2006
    • 1127

    #2
    ja ha ingen ruta ibockad...eller kan man bara de när man e guldmedlem?
    540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

    Kommentar

    • admin
      Christian Alfredsson

      • November 2004
      • 11220

      #3
      Om du kollar i din profil och redigera alternativ så kan man välja om man vill prenumerera automatiskt på trådan där man skriver

      "När du postar ett nytt ämne, eller svarar på ett inlägg, kan du välja att automatiskt lägga till det ämnet i din lista med prenumerationer, med valet att få meddelande via e-post om nya svar i det ämnet. "

      Kolla om du inte har valt något där.
      Christian Alfredsson
      Tekniskt ansvarig Zoopet

      Kommentar

      • Healena
        • May 2006
        • 1440

        #4
        Nej - jag har inte varit in där och valt något..
        Har absolut inget minne alls av det ia.f, men å andra sidan är mitt minne inte alltid det bästa Jag får heller inga meddelanden om svar på ämnena på min mail!

        Jaja, man upptäcker nya grejjor varje dag härinne
        Senast redigerad av Healena; 12 April 2007, 21:03.
        Kramar / Helena ..... 30 L , 62 L & 115 L
        // Se upp för geten framifrån, för hästen bakifrån - och för människan från alla håll //

        Kommentar

        Arbetssätt...