Boktips

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    Boktips

    Gillar detta ämnet. Men ibland är de svårt att beställa böcker även om man har ISBN numret eftersom de getts ut på specialförlag. Oftast är det också dyra saker o tror att forumets rencentioner skulle kunna vara vägledande innan man köper boken. Önskar därför att de som lhar boken får en möljihet att kommentera den.
    Sedan har jag sett ditt bibliotek Kjell, så fota dina böcker o lägg ut det. Det vore en stor tillgång. Vi andra kan säker bidra med lite till o stärka det ytterligare.
    Senast redigerad av kaj.p; 22 July 2005, 01:14.
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Vi kommer ju att köra igång ett nytt produktarkiv och där kommer det att ges möjlighet till att recensera böcker - en bit på vägen i alla fall.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      #3
      Låter bra Har precis bokad upp mig på två dyra böcker utan att igentligen veta så mycket om dem. Det är bara att hoppas att de håller vad som utlovats.
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av kaj.p
        Låter bra Har precis bokad upp mig på två dyra böcker utan att igentligen veta så mycket om dem. Det är bara att hoppas att de håller vad som utlovats.
        Du kan ju alltid fråga här i forumet innan - jag brukar att ha rätt bra koll på de böcker som kommer ut.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • kaj.p
          • June 2002
          • 2952

          #5
          Ok Det är Discus Catalouge med Martin Ng och The naked truth med Andrew Soh. Iallafall Andrew Soh's bok skall vara sprillans ny Och enligt vad jag hört den ända bok man behöver. Men vi får se.
          Senast redigerad av kaj.p; 22 July 2005, 09:48.
          Nordiska Diskus Sällskapet
          Hallandsakvaristerna
          BAK Gcg Maf NCS

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Självklart har jag inte kollat i just dom - tipsa mig gärna om hur dom är.
            Sedan vet jag inte riktigt vad du menar med
            "den ända bok man behöver"
            Nog funkar väl Lilla Edets toapapper bättre och är dessutom avsevärt billigare

            KUl skrivfel - mer sånt
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...