Anmälan till Zoopet Gold

Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Om enstaka medlemmar tycker så får det väl stå för dem - det är i alla fall som sagt inte den åsikt som vi som står bakom admin har - och motiverar då inte heller rubriken "Skärpning Zoopet".
    Men nog tjatat om det.


    Nedanstående har anmält att de vill bli Goldmedlemmar - faktura har mailats ut.

    Piell
    je1
    lelle67

    Totalt har nu 301 st betalt in sin medlemsavgift



    Dessa Gold-funktioner är färdiga (någon mindre detalj kan återstå)
    a) artbeskrivningar
    en ny artbeskrivning var tredje dygn samt möjlighet att kunna se fiskfotot i stort format.
    b) forum
    lägga in avatarer (smÃ¥foton) i sin â€?rutaâ€? i forumet, samt att lägga in foton i forumet.
    c) dagbok
    ha en egen dagbok där alla kan skriva kommentarer.
    d) gästbok
    ha en egen gästbok i sin profil där alla kan skriva inlägg.
    e) kalender
    ha en egen kalender där bara man själv kan se vad man skrivit in.
    f ) annonser
    gratis annonsera i annonsbörsen och möjlighet att lägga in foton i annonsen.
    g) fotoarkiv
    lägga in foton i GOLD-medlemmarnas fotoarkiv
    h) videoarkiv
    lägga in videosnuttar
    i) Zoopets stora fotoarkiv
    kunna titta på bilder i storformat i Zoopets jättelika bildarkiv som består av mer än 3.000 foton på fiskar, växter, akvarier, alger, sjukdomsfoton, dammar etc.
    l) GOLD-artiklar
    läsa i en specialavdelning med artiklar. 2 artiklar finns nu - fler är på gång
    m) tävlingar
    delta i regelbundna Gissa fisken, foto-, video och artikeltävlingar med fina priser.
    n) bakgrundsbild
    varje månad kunna ladda hem en bakgrundsbild (almanacka med fiskfoto).

    Detta är ännu inte klart
    j) produktrecensioner
    recensera samt betygsätta olika akvarietillbehör - vi har mallen färdig men det återstår att lägga in flera hundra foton samt skriva en kort text till varje produkt - ett digert arbete som dock skall vara klart före sommaren.
    k) affärsrecensioner
    recensera samt betygsätta akvarieaffärer och internetbutiker - vi har mallen klar och betygsättningen kommer att kunna komma igång under april månad.
    o) kändisfrågan
    då och då kunna ställa frågor till och få svar av världsledande superkändisar inom akvariehobbyn. - detta kommer att starta i början av hösten.
    p) foton till t-shirts etc.
    ladda hem mallar med färdiga fiskfoton och slogans som sedan kan mailas till ett företag (t.ex. www.printshop.se ) som trycker dessa på t.ex T-shirts, muggar, musmattor etc. På så sätt får man sin egen Zoopet/fisk T-shirt, mugg och/eller musmatta. - också detta kommer att komma igång under april.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Stenborg
      • April 2003
      • 367

      Suck!Då kan man andas ut igen,jättekul att det har blivit över 300 betalande medlemmar så att sidan stannar kvar,vad extravaganserna beträffar tycker jag att det är bra i alla fall.Ni har lagt ner ett enastående arbete och jag är mer än nöjd med det resultat som ni har åstadkommit med dom små medel ni har rört er med,ganska mycket för pengarna tycker jag.

      Kommentar

      • admin
        Christian Alfredsson

        • November 2004
        • 11220

        AH, lotta_69a och Paula&Jimmy är nu Goldmedlemmar.
        Christian Alfredsson
        Tekniskt ansvarig Zoopet

        Kommentar

        • solbacka
          • January 2004
          • 3952

          Idag sa min man till mig att jag får nog ta och bli gold medlem, du är ju så ofta på deras sida så du får nog sponsra dem. Det kostar så lite. Så nu har jag också anmält mig. Det bästa blir nog att se fler fisksorter. Även att kunna ha dagbok m.m.
          350l Diskus 275l SA växt
          100l tanganynika
          Min dagbok Mina bilder
          Min alldeles egna zoon

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            Nedanstående har anmält att de vill bli Goldmedlemmar - faktura har mailats ut.

            kentk
            solbacka

            Totalt har nu 304 st betalt in sin medlemsavgift



            Dessa Gold-funktioner är färdiga (någon mindre detalj kan återstå)
            a) artbeskrivningar
            en ny artbeskrivning var tredje dygn samt möjlighet att kunna se fiskfotot i stort format.
            b) forum
            lägga in avatarer (smÃ¥foton) i sin â€?rutaâ€? i forumet, samt att lägga in foton i forumet.
            c) dagbok
            ha en egen dagbok där alla kan skriva kommentarer.
            d) gästbok
            ha en egen gästbok i sin profil där alla kan skriva inlägg.
            e) kalender
            ha en egen kalender där bara man själv kan se vad man skrivit in.
            f ) annonser
            gratis annonsera i annonsbörsen och möjlighet att lägga in foton i annonsen.
            g) fotoarkiv
            lägga in foton i GOLD-medlemmarnas fotoarkiv
            h) videoarkiv
            lägga in videosnuttar
            i) Zoopets stora fotoarkiv
            kunna titta på bilder i storformat i Zoopets jättelika bildarkiv som består av mer än 3.000 foton på fiskar, växter, akvarier, alger, sjukdomsfoton, dammar etc.
            l) GOLD-artiklar
            läsa i en specialavdelning med artiklar. 2 artiklar finns nu - fler är på gång
            m) tävlingar
            delta i regelbundna Gissa fisken, foto-, video och artikeltävlingar med fina priser.
            n) bakgrundsbild
            varje månad kunna ladda hem en bakgrundsbild (almanacka med fiskfoto).

            Detta är ännu inte klart
            j) produktrecensioner
            recensera samt betygsätta olika akvarietillbehör - vi har mallen färdig men det återstår att lägga in flera hundra foton samt skriva en kort text till varje produkt - ett digert arbete som dock skall vara klart före sommaren.
            k) affärsrecensioner
            recensera samt betygsätta akvarieaffärer och internetbutiker - vi har mallen klar och betygsättningen kommer att kunna komma igång under april månad.
            o) kändisfrågan
            då och då kunna ställa frågor till och få svar av världsledande superkändisar inom akvariehobbyn. - detta kommer att starta i början av hösten.
            p) foton till t-shirts etc.
            ladda hem mallar med färdiga fiskfoton och slogans som sedan kan mailas till ett företag som trycker dessa på t.ex T-shirts, muggar, musmattor etc. - också detta kommer att komma igång under april.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • admin
              Christian Alfredsson

              • November 2004
              • 11220

              pistmaskin & offe är nu medlemmar.
              Christian Alfredsson
              Tekniskt ansvarig Zoopet

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Vi har fått in en anmälan från signaturen Zepp men den angivna e-postadressen var felaktig så därför kan vi inte maila ut fakturan.
                Zepp återfinns inte heller bland de som är vanliga Zoopet-medlemmar så därför har vi då inte heller någon möjlighet att på så sätt ta reda på e-postadressen.

                SÃ¥ signaturen Zepp ombeds att skicka ett mail till mig kjell.fohrman@zoopet.com med korrekt e-postadress.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • admin
                  Christian Alfredsson

                  • November 2004
                  • 11220

                  Marit och Kentk är nu Goldmedlemmar.
                  Christian Alfredsson
                  Tekniskt ansvarig Zoopet

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Nedanstående har anmält att de vill bli Goldmedlemmar - faktura har mailats ut.

                    Ozmo
                    cgr
                    jgul
                    Totalt har nu 306 st betalt in sin medlemsavgift

                    Nu försvinner jag iväg på Ciklidstämman och är först tillbaka framåt måndag kväll. Jag kommer därför inte att ha möjlighet att maila ut fakturor till de som anmäler sig under denna period - ni får ge er till tåls några dagar.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • admin
                      Christian Alfredsson

                      • November 2004
                      • 11220

                      Bengt-Göran

                      solbacka

                      jgul

                      Ozmo är nu medlemmar.
                      Christian Alfredsson
                      Tekniskt ansvarig Zoopet

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        Nedanstående har anmält att de vill bli Goldmedlemmar - faktura har mailats ut.

                        RTG1
                        Totalt har nu 310 st betalt in sin medlemsavgift
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        • admin
                          Christian Alfredsson

                          • November 2004
                          • 11220

                          cgr är nu medlem.
                          Christian Alfredsson
                          Tekniskt ansvarig Zoopet

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Nedanstående har anmält att de vill bli Goldmedlemmar - faktura har mailats ut.

                            Rock
                            88botia88

                            Totalt har nu 311 st betalt in sin medlemsavgift



                            Dessa Gold-funktioner är färdiga (någon mindre detalj kan återstå)
                            a) artbeskrivningar
                            en ny artbeskrivning var tredje dygn samt möjlighet att kunna se fiskfotot i stort format.
                            b) forum
                            lägga in avatarer (smÃ¥foton) i sin â€?rutaâ€? i forumet, samt att lägga in foton i forumet.
                            c) dagbok
                            ha en egen dagbok där alla kan skriva kommentarer.
                            d) gästbok
                            ha en egen gästbok i sin profil där alla kan skriva inlägg.
                            e) kalender
                            ha en egen kalender där bara man själv kan se vad man skrivit in.
                            f ) annonser
                            gratis annonsera i annonsbörsen och möjlighet att lägga in foton i annonsen.
                            g) fotoarkiv
                            lägga in foton i GOLD-medlemmarnas fotoarkiv
                            h) videoarkiv
                            lägga in videosnuttar
                            i) Zoopets stora fotoarkiv
                            kunna titta på bilder i storformat i Zoopets jättelika bildarkiv som består av mer än 3.000 foton på fiskar, växter, akvarier, alger, sjukdomsfoton, dammar etc.
                            l) GOLD-artiklar
                            läsa i en specialavdelning med artiklar. 2 artiklar finns nu - fler är på gång
                            m) tävlingar
                            delta i regelbundna Gissa fisken, foto-, video och artikeltävlingar med fina priser.
                            n) bakgrundsbild
                            varje månad kunna ladda hem en bakgrundsbild (almanacka med fiskfoto).

                            På gång inom kort
                            k) affärsrecensioner
                            recensera samt betygsätta akvarieaffärer och internetbutiker - vi har mallen klar och betygsättningen kommer att kunna komma igång i månadsskiftet april/maj
                            p) foton till t-shirts etc.
                            ladda hem mallar med färdiga fiskfoton och slogans som sedan kan mailas till ett företag som trycker dessa på t.ex T-shirts, muggar, musmattor etc. - också detta kommer att komma igång i månadsskiftet april/maj.


                            Detta är ännu inte klart
                            j) produktrecensioner
                            recensera samt betygsätta olika akvarietillbehör - vi har mallen färdig men det återstår att lägga in flera hundra foton samt skriva en kort text till varje produkt - ett digert arbete som dock skall vara klart före sommaren.
                            o) kändisfrågan
                            då och då kunna ställa frågor till och få svar av världsledande superkändisar inom akvariehobbyn. - detta kommer att starta i början av hösten.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Tottofagrin
                              • July 2003
                              • 330

                              Måste bara säga att jag är grymt imponerad av Kjells och Christians arbete, och vad de har lyckats åstadkomma med en sådan minimal budget.

                              Sen tycker jag att alla medlemmar ska klappa sig på axeln lite grann också för att utan oss så hade det inte gått heller...

                              Heder och Vördnad!
                              All makt åt Zoopet, vår befriare!

                              /Kalle
                              MVH Kalle
                              "Skogseken har skaftat ollon, till skillnad från bergseken, precis som jag" - En av mina föreläsare på Alnarp

                              Kommentar

                              • RÖDLÖGA
                                • February 2002
                                • 3931

                                Ursprungligen postat av Tottofagrin
                                Måste bara säga att jag är grymt imponerad av Kjells och Christians arbete, och vad de har lyckats åstadkomma med en sådan minimal budget.

                                Sen tycker jag att alla medlemmar ska klappa sig på axeln lite grann också för att utan oss så hade det inte gått heller...

                                Heder och Vördnad!
                                All makt åt Zoopet, vår befriare!

                                /Kalle
                                Det skriver jag under på.
                                FISHLOVERS
                                Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                                En glad "svenssonakvarist"

                                Kommentar

                                Arbetssätt...