Vart

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kramfors
    • January 2003
    • 7265

    Vart

    Är 05 Guldfiskar.
    http://www.kramforskoi.com/
  • Gud bevare Tsaren
    • April 2004
    • 276

    #2
    Ja, vart tusan har forumsavdelningen för guldfiskarna tagit vägen ?

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ja det kan man verkligen undra - borta är den i alla fall. Pratade med Christian och han hade ett sparat "forum" från början av veckan och där var den inte heller med, så uppenbarligen har den saknats i närmare en vecka utan att nån har skrikit till.
      Christian kommer att göra efterforskningar för att se om den finns sparad nånstans så den kan läggas in igen med alla gamla inlägg - vi får verkligen hoppas att så är fallet.
      Stort tack för påpekandet.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Christian har hittat en några dagar gammal version av "Guldfisk-kategorin".
        Den kommer att läggas in på måndag igen - detta innebär att forumet under denna tid (3-4 timmar) kommer att vara nerkopplat.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Christian Alfredsson

          • December 2001
          • 707

          #5
          Jag har lagt tillbaka den nu. Kunde inte hålla mig till måndag ;-). Det gick lätt att få tillbaka. Den mest troliga anledningen till att den försvunnit är att jag jobbat med import/export av forumen i veckan och gjort något fel.
          ________________________
          Christian Alfredsson
          http://www.tropheus.info

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Återigen tack till Kramfors för påpekandet vilket ledde till att det gick relativt lätt att få tillbaka det.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...