Får man skriva ut ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • amazonas
    • January 2002
    • 49

    Får man skriva ut ?

    Exempelvis era skötselanvisningar av olika fiskar?
    När jag klickar på någon av utskrifts-symbolerna längst ned,
    så kommer det upp en ruta där man ska ange ett lösenord,
    vad ska det vara? Är det kanska super-hemligt????? Mitt eget
    medlemslösenord funkar i alla fall inte. Hur gör man??

  • BULL
    • January 2002
    • 298

    #2
    du har svaret i den här tråded http://www.zoopet.com/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=263

    Kommentar

    • skraegget
      • February 2002
      • 157

      #3
      Jovist men varför skulle inte vi vanliga dödliga också kunna få en bra utskrift ?

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Samma svar på detta inlägg som på "Utskrift av info om fisk" - eftersom frågorna ställdes på 2 ställen!!

        Hej,
        Varför klaga, vem som helst kan utan problem skriva ut all information som finns här på zoopet.
        Enligt svensk lagstiftning så är en zooaffär skyldig att skriftligt informera sina kunder om alla djur de säljer.
        Vi har därför komprimerat alla artbeskrivningssidor så att de får plats vid akvarierna. För rätten att kunna skriva ut dessa komprimerade sidor, samt för rätten att visa dem offentligt, samt att dela ut dem till sina kunder, så betalar affärerna en slant.
        Detta är ett sätt för oss att få igen en del av de pengar vi lagt ut på denna hemsida och också för att kunna köpa in fler foton och artiklar så att sidorna blir ännu bättre.
        Så kontentan blir att zoopet blir ännu bättre och att kunderna i affären kan läsa information om de fiskar de är intresserade av.
        Det är väl bara positivt, eller?
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell

        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • skraegget
          • February 2002
          • 157

          #5
          Aha ! Låter helt ok, kör på bara !



          Kommentar

          Arbetssätt...