JAF-virus?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kryddan03
    • December 2003
    • 45

    JAF-virus?

    Hej Kjell och Christian!
    Det verkar som om det här forumet har drabbats av ett JAF-virus (eller är det en trojansk häst?).
    Finns det någon möjlighet att köra någon antivirusåtgärd? (Ursäkta alla smiliesarna. Vill bara på något uttrycka mitt känslotillstånd inför detta virus.)
  • erikthur
    • March 2004
    • 9953

    #2
    Killies is a lifetime passion

    Kommentar

    • Alexander Ylipää
      • May 2003
      • 1831

      #3
      Med vänlig hälsning
      Alexander

      Kommentar

      • Peter_F
        • October 2003
        • 693

        #4
        "Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet"
        Ta en titt på Min Zoon & Min Sida

        Kommentar

        • Tricella
          • October 2002
          • 1052

          #5
          Underbar signatur Peter F!!

          Onödigt ämne Kryddan03...

          Kommentar

          • ray
            • January 2002
            • 954

            #6
            ==> Mitt Bildarkiv ==> Mina Video ==> Min Zoon

            Kommentar

            • Kryddan03
              • December 2003
              • 45

              #7
              Ursprungligen skickat av Tricella
              Underbar signatur Peter F!!

              Onödigt ämne Kryddan03...
              Jag antar då att du anser att det endast är förbehållet vissa på det här forumet att starta en tråd gällande ett "onödigt ämne"?
              Trots ironin (som tydligen gick dig totalt förbi) så ligger det lite allvar bakom (som det också skall göra när något är ironiskt). Jag är helt enkelt trött på att vissa personer personliga vendettor dyker upp i flera olika trådar. Under en annan tråd skriver du till mig: "Det är upp till dig att läsa trådar eller inte...och det är upp till dig att skriva något...du är inte tvungen att läsa trådar som du inte trivs med." Då kanske du vill vara vänlig och sätta en JAF-varning på de trådar som du kanske tror att jag vill undvika?
              Eftersom jag själv inte vill starta någon vendetta med dig, så kommer jag att ta en paus från det här forumet ett tag och hoppas innerligt att visst gnabb kommer att försvinna under tiden.

              Kommentar

              • Tricella
                • October 2002
                • 1052

                #8
                Det är synd att du skall ta en paus från forumet. Men självklart förstår jag att man tröttnar på tjafset som finns emellanåt...det finns dock en massa andra trådar och ämnen som man kan fokusera sig på medan andra tjafsar.

                Jag förstår ditt syfte med tråden du startat här, men jag tyckte den kändes onödig när lågan nästan hade slocknat.

                Kommentar

                • Christian Alfredsson

                  • December 2001
                  • 707

                  #9
                  Det tog en stund innan jag fattade. Har letat i virusbeskrivningar.
                  ________________________
                  Christian Alfredsson
                  http://www.tropheus.info

                  Kommentar

                  Arbetssätt...