Tack!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Glenn
    • April 2002
    • 3904

    Tack!!!

    Hej jag har precis suttit inne på ett reptilforum och läst och fy satan va folk är otrevliga mot varandra.....där kan man snacka om personangrepp. Så ja vill tacka alla zoopets medlemmar för att dem är så trevliga mot varandra i forumet.

    Fast iofs så har man väl aldrig riktigt kunna föstå sig på terrariefolk (skämta.....hehe)

    mvh/Glenn
    Mvh /Glenn

    Min Zoon
  • peppito
    • December 2003
    • 1612

    #2
    Skönt att höra.

    Särskilt nu när det har varit lite tjafs den senaste tiden. Men som sagt det finns alltid vissa som kommer att vara otrevliga och även de som inte riktigt inser hur saker och ting kan uppfattas.

    Men jag tycker att generellt med några få undantag är det mycket trevligt på detta forum.
    "du ångrar bara det du inte gjorde"

    Kommentar

    • Glenn
      • April 2002
      • 3904

      #3
      Det som vi kallar tjaffs här det kan man int ens jämföra med det som dem hade...=P
      Mvh /Glenn

      Min Zoon

      Kommentar

      • peppito
        • December 2003
        • 1612

        #4
        Oj då

        Skall nog undvika det forumet
        "du ångrar bara det du inte gjorde"

        Kommentar

        • cattebus
          • June 2004
          • 61

          #5
          Ja, det är tråkigt när det blir tjafs, vi är väl alla här för att få ut något trevligt, kul och lärorikt! tyvärr tror jag ofta tjafset handlar om missförstånd, när man inte kan "höra" nyanserna, se flinen eller känna vibbarna, som i verkliga livet...Vi får väl försöka vara duktiga på att använda uttryckssymboler, nu när det finns!



          För övrigt vill jag bara instämma med Glenn; tack alla duktiga/gulliga zoopetare, för att ni så tålmodigt och snällt besvarar alla "dumma" frågor en nybörjare som jag själv ställer!!!
          /Cattebus
          cattebus
          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=212364

          Kommentar

          Arbetssätt...