Märklig Annonsbörs

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tricella
    • October 2002
    • 1052

    #46
    * Efter 10 dagar raderas din annons.
    * Du kan inte radera den själv
    * Du kan enbart ha 1 annons inlagd åt gången.
    En annons/person var tionde dag? Det var hårt...
    Känns lite som om ni skjutit er själva i foten i sådana fall. Ni kommer troligtvis att förlora annonsörer pga otillgängligheten.

    Fördelen med att man kunde radera den själv var ju att den försvann som "aktuell". Jag sålde två pumpar på en dag och det regnade in mail om annonsen. Direkt efter jag sålt pumparna raderade jag annonsen. Om jag skulle haft den aktuell under nio dagar till så skulle det inte vara roligt för övriga intressenter...och säkert inte för mig som skulle bli tvungen att svara dom.

    Nu drabbas (som vanligt) de ordningsamma annonsörerna och inte de som ständigt uppdaterat sina annonser för att synas mer.

    Kommentar

    • Guy Palm
      • March 2002
      • 5720

      #47
      Jag håller med Tricella
      Man måste självklart ha möjlighet att radera sin egen annons. Är man skötsam så raderar man direkt efter det att den inte gäller längre.

      Guy
      Guy
      ,Poecilia,SKS,GOC,

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #48
        Känns lite som om ni skjutit er själva i foten i sådana fall. Ni kommer troligtvis att förlora annonsörer pga otillgängligheten.
        Hur man än vänder sig så har man arslet bak - vi byggde om annonsbörsen pga att vi var "oförskämda" som inte tog kritiken på allvar. Nåväl vi gjorde en del förändringar vilket gör att de gamla problemen försvinner, som jag skrev ovan så innebär detta dock att det medför andra problem som vi nu får leva med.
        Kanke innebär detta att vi tappar annonser - men so what - då behöver vi köpa mindre utrymme och vi minskar vår förlust - vad bra.
        För er som tröttnar på Zoopets annonsbörs kan jag rekommendera tre mycket bra annonssidor www.ciklid.se, www.akvarieguiden.se och www.blocket.se
        Nu kör vi så här på Zoopet - funkar det inte så plockar vi bort annonsbörsen helt så slipper vi i all fall klagomål på den.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Tricella
          • October 2002
          • 1052

          #49
          Hahaha...jag tackar för den där utförliga "Up yours".

          Glad midsommar Kjell och Christian!!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #50
            Glad midsommar Kjell och Christian!!
            Detsamma på dig och alla andra
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Christian Alfredsson

              • December 2001
              • 707

              #51
              Det är bara att maila annonsnummer till mig. Dock är 10 dagar inte så lång tid så jag borde inte få allt för många mail.

              ________________________
              Christian Alfredsson
              http://www.tropheus.info

              Kommentar

              • Torstensson
                • June 2002
                • 1964

                #52
                Jag tror det kommer bli betydligt bättre nu!!

                Kommentar

                • Marie J
                  • January 2004
                  • 10616

                  #53
                  Jag tycker att zoopets annonsbörs har blivit kalasbra nu när ni nu har fixat till den. Det är nu lätt att kolla de nya annonserna så att man slipper läsa samma annons om och om igen. Samt att det är "aktuella" annonser man läser.

                  En stor buket med rosor till Kjell och Christian för denna insats!
                  /Marie.

                  Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                  En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                  Kommentar

                  • simpanboycool
                    • December 2004
                    • 52

                    #54
                    men ja kan inte komma in på annons börsen nu är ja inloggad sen när ja går in på annons börsen måste ja logga in igen och då kommer de upp felaktigt lösenord eller användarnamn så ja kan inte få tag på pepito för ja vill kanske köpa dom där växterna kan ni inte ge mig hans mejl adress för bara registrerade medlemar kan kontakta säljare och ja kan inte logga in där

                    Kommentar

                    • NE
                      • January 2004
                      • 1549

                      #55
                      Kontakta honom via forumets kontakt-info istället, det borde fungera för dig.
                      /Niklas

                      Hemsida Zoone.se med uppdaterad (visst!!! in my dreams...) blog (Engelska och Svenska).

                      Kommentar

                      • simpanboycool
                        • December 2004
                        • 52

                        #56
                        ok men vart hittar man det??

                        Kommentar

                        • Guy Palm
                          • March 2002
                          • 5720

                          #57
                          Du hittar information om alla medlemmar om du klickar på medlemmslista.
                          Peppito hittar du här:
                          Guy
                          ,Poecilia,SKS,GOC,

                          Kommentar

                          Arbetssätt...