Tävlingar avgjorda - de missade vinsten.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Tävlingar avgjorda - de missade vinsten.

    Hej,
    Som ni kan se på första sidan så är januari-vinnarna i Forum-tävlingen, Medlems-dragningen, Gissa fisken, Frågetävlingen samt Tipset nu utsedda och en ny omgång drar igång.
    Grattis till vinnarna och en liten uppmaning till alla - ange RÄTT NAMN OCH E-POST ADRESS. Två personer missade sina vinster under januari pga att de skrivit fel e-post adress och vi helt enkelt inte kunde få tag på dom. Istället drog vi två nya vinnare, tur för dom naturligtvis, men otur för de som missade sin vinst pga felstavning.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell

    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Peter G
    • January 2002
    • 339

    #2
    Synd att man inte kan få se sitt egete resultat.

    /P

    http://akvarium.mirrorz.com

    Kommentar

    • Tomas J

      • January 2002
      • 60

      #3
      Hej!
      Tack för priset, kul idé och bra tycker jag. Men jag kommer faktiskt inte ihåg vad mitt tips gick ut på. Kan ni mejla det kanske. Jag antar att kanske bara något av mina förslag gick hem och det vore kul att bli påmind om vad det var.

      MVH. Tomas Johhansson
      Tomas Johansson

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Hej Peter och Tomas,
        Svar till Peter:
        Skriv upp ditt svar innan du skickar iväg det till oss så kan du i efterhand kolla hur många rätt du hade i frågetävligen eller vad du gissade på i "Gissa fisken".
        Vi anger alltid det rätta svaret efter varje tävling.
        Svar till Tomas:
        Det tips som du belönades för var det om att det inte gick att skriva in en lång e-post adress i tävlingsformuläret. Annars hade du arbetat ihop till din vinst genom att lämna flera bra tips.
        Det andra tipset som belönades och som kom från Jonas var att han hade hittat ett grovt fel på en artbeskrivning - en fisk som max. blir 10 cm hade vi lyckats ange max. storleken till 100 cm.
        Vi fick också in flera andra matnyttiga tips - flera hade t.ex. föreslagit att vi skulle arrangera fototävlingar på fiskar och akvarium etc. Detta och flera andra "tips" har vi nappat på och kommer att genomföra framöver.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell


        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • skraegget
          • February 2002
          • 157

          #5
          Väntar olidligt på nästa dragning

          Kommentar

          Arbetssätt...