Har upplevt samma problem, Zoopet verkar inte svara, laddar en cm på webläsaren men kommer inte vidare. Vid nästa försök x timmar senare flyter det på bra som vanligt. Jag tycker zoopet brukar vara snabbt, de här "låsningarna" är en ny företeelse de senaste 3-4 veckorna sådär upplever jag.
Upplevde forumet som väldigt trög de senaste veckorna, jag med. Vid vissa tidpunkter gick det inte komma åt alls. Håller med att det är glädjedödande då jag dessutom precis har blivit guldmedlem efter att ha varit frånvarande i ett antal år.
CityCloud som är vår leverantör har gjort en större uppgradering som påverkat hastigheten senaste veckorna. Jag vill jättegärna ha hjälp av er. Om det är långsamt och ni inte kommer in på sidan så maila till christian@zoopet.com direkt så jag får en tid som jag kan anmäla.
Ja det har fungerat förvånansvärt bra tycker jag med. Dock hade jag svårt att komma in igår vid 22.01. Tog en minut att ladda zoopet.com på min mobil med wifi. Rörde rapporten samma tid?
Och nyss, 19.47 och fram tills nu var siten inte tillgänglig alls. Provade via datorn med wifi och mobilen via mobilt nätverk för att utesluta problem med mitt wifi.
Tyvärr har inte märkt någon förbättring. Jag använder bara telefonen och upplever att det gott väldigt trögt, ger oftast upp istället för att sitta och vänta. Hoppas ni hittar en lösning, eller byter server. Känns tråkigt att välja bort zoopet pågrund av tekniken.
Kommentar